Seiko 7549-7009 FØR restaurering
Stort tillykke John
Glæder mig fik at se den i bedre behold og "taken care of" Icon_smil
Med venlig hilsen
Hans Jørgen
------
There comes a time in the affairs of man when he must take the bull by the tail and face the situation.
W. C. Fields
Svar
Fedt du redder den gamle beater Icon_e_smile stor respekt fra mig.
de skader var nok mere ned jeg turde kaste mig ude i men det kan ske at intet vitalt er skadet.
på billeder ser de buler ret slemme ud.
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
Svar
Jeg håber meget på, at brugssporene er ydre, og at værket ikke har lidt skade. Tidtagningen kunne tyde herpå, da værket går yderst præcist. Hertil kommer, at både skive og visere ser meget pæne ud for alderen, så mon ikke (7-9-13) at det hele nok skal gå .... det håber jeg Icon_e_wink Icon_e_smile
De venligste hilsner, John
Svar
Det krydser vi fingre for
held og lykke Icon_smil
MINT ?? Nej jeg bruger da mine ure....
Svar
Hej Joepete

Jeg har idag modtaget nyt glas og krone, og to af pakningerne til uret.

MVH Peter
İmage
Svar
Det er jeg glad for at høre, Peter. Du kan tro, at jeg glæder mig som et lille barn til juleaften, for at se resultatet Icon_e_biggrin
Svar
Hej Joepete

Jeg glæder mig også til det endelige resultat, for jeg tror at den bliver næsten ligesom et ur som er nos, dog kun med en lille patinering af skive og visere, som også ofte forekommer på nos ure. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Hej

Og så kom der lige en gammel NOS lynette ind af døren til projektet. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar
Lyder godt, Peter Icon_e_biggrin Jeg har sendt en NOS shroud afsted, som bidrag til projektet Icon_e_wink
Svar
Hej

Der er en glaspakning på vej, plus skruerne til 7c46-7009, men jeg ved ikke om at det er de samme skruer som til 7549-7009, og remmen og pakninger til 7c46, er lidt længere undervejs, men det hele skulle komme på et tidspunkt. Icon_e_biggrin

MVH Peter
İmage
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)