PAM351
#11
Hej Morten

Tak for det, jeg er ogsaa meget glad for uret (har ikke haft den af armen siden Icon_e_smile ). Paa bagsiden af remmen staar der "D&T straps", jeg fik den af min kone et par dage efter uret blev koebt.
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar
#12
hannover_dk Skrev:Godt eksempel på hvordan jeg synes keepers på remmen skal se ud
Dels virker det som om den første sidder ind i remmen - dels er de begge af en tykkelse (højde) der ser godt ud i modsætning til modeller der nærmest har samme tykkelse som remmen selv. Godt til et godt ur
vh

Lækkert ur!

Og er enig med Hannover vedr. keepers. Dog kan en bred keeper også være lækkert på en ammorem, bare ikke en dress rem. Fordelen ved en bred én er også at man så faktisk ikke behøver to.
Svar
#13
Stinger Skrev:
hannover_dk Skrev:Godt eksempel på hvordan jeg synes keepers på remmen skal se ud
Dels virker det som om den første sidder ind i remmen - dels er de begge af en tykkelse (højde) der ser godt ud i modsætning til modeller der nærmest har samme tykkelse som remmen selv. Godt til et godt ur
vh

Lækkert ur!

Og er enig med Hannover vedr. keepers. Dog kan en bred keeper også være lækkert på en ammorem, bare ikke en dress rem. Fordelen ved en bred én er også at man så faktisk ikke behøver to.
For mig er det i virkeligheden ikke så meget bredden jeg ofte synes bliver for voldsom, men langt mere TYKKELSEN som ikke er barberet nok ned i forholdt til selv remmens tykkelse, så de fylder for meget i højden mere end bredden.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#14
John mener som disse:

İmage

İmage

For mig er de bare fede - men de andre er også fede og super lækker klokke.....
Svar
#15
Mr. Korsbek! Skrev:John mener som disse:

For mig er de bare fede - men de andre er også fede og super lækker klokke.....
Jep sådan nogle. Faktisk ser de jo ikke dumt ud på dine billeder. Det har nok også noget at gøre med at selve remmen er meget kraftig og af "tough" læder om kan sige sådan. Jeg ser dog også denne type på mere "plain" læder - og synes de er for tykke.

Det med bredden er noget andet - der kan EN bred jo ofte erstatte to smalle. Som i dette fald, på det ur jeg har på idag, kunne jeg som klippe den ene væk, men den bliver som "erstatning".
İmage
Her en 24 mm med meget flade keepers (men helt normal stor bredde)
İmage
og her en 24 mm (begge ender) heroic - også med mere flade/tilpassede - (måske forarbejdede dækker bedre) keepers:
İmage
Og endeligt uret som den første rem er på - på min arm idag - en 39 mm Eterna - ikke helt uden Panarei facon - uden sammenligning i øvrigt - fra 1948
İmage

Nyd det - week-enden truer
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
#16
Hej

Gælder det om at skære en okse ud i de største mulige strimler, for det ser sommetider sådan ud, men bevares jeg kan da selv godt lide en lidt tyk rem, for eksempel en Heroic 18 den synes jeg passer perfekt i tykkelse. Icon_e_surprised

MVH Peter
İmage
Svar
#17
Jeg kan nu godt lide denne rem Icon_e_smile
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
Svar
#18
Mr. Korsbek! Skrev:John mener som disse:

İmage

İmage

For mig er de bare fede - men de andre er også fede og super lækker klokke.....

Lækker lækker rem... Hvor får man fat i sådan en??

//Berg
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!

//Berg
Svar
#19
Hej Berg

Hvis du skal have en sådan rem, så skal du skrive til Mr Korsbek, da det er ham der har lavet remmen. Icon_e_smile

MVH Peter
İmage
Svar




Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)