Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Jan 2012
Hej Morten
Tak for det, jeg er ogsaa meget glad for uret (har ikke haft den af armen siden

). Paa bagsiden af remmen staar der "D&T straps", jeg fik den af min kone et par dage efter uret blev koebt.
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
•
Svar: 1,636
Tråde: 46
Modtaget Likes: 21 i 10 svar
Givet Likes: 1
Tilmeldt: Feb 2008
hannover_dk Skrev:Godt eksempel på hvordan jeg synes keepers på remmen skal se ud
Dels virker det som om den første sidder ind i remmen - dels er de begge af en tykkelse (højde) der ser godt ud i modsætning til modeller der nærmest har samme tykkelse som remmen selv. Godt til et godt ur
vh
Lækkert ur!
Og er enig med Hannover vedr. keepers. Dog kan en bred keeper også være lækkert på en ammorem, bare ikke en dress rem. Fordelen ved en bred én er også at man så faktisk ikke behøver to.
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Stinger Skrev:hannover_dk Skrev:Godt eksempel på hvordan jeg synes keepers på remmen skal se ud
Dels virker det som om den første sidder ind i remmen - dels er de begge af en tykkelse (højde) der ser godt ud i modsætning til modeller der nærmest har samme tykkelse som remmen selv. Godt til et godt ur
vh
Lækkert ur!
Og er enig med Hannover vedr. keepers. Dog kan en bred keeper også være lækkert på en ammorem, bare ikke en dress rem. Fordelen ved en bred én er også at man så faktisk ikke behøver to.
For mig er det i virkeligheden ikke så meget bredden jeg ofte synes bliver for voldsom, men langt mere TYKKELSEN som ikke er barberet nok ned i forholdt til selv remmens tykkelse, så de fylder for meget i højden mere end bredden.
vh
•
Mr. Korsbek!
Unregistered
John mener som disse:
For mig er de bare fede - men de andre er også fede og super lækker klokke.....
•
Svar: 11,784
Tråde: 233
Modtaget Likes: 12 i 12 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Mr. Korsbek! Skrev:John mener som disse:
For mig er de bare fede - men de andre er også fede og super lækker klokke.....
Jep sådan nogle. Faktisk ser de jo ikke dumt ud på dine billeder. Det har nok også noget at gøre med at selve remmen er meget kraftig og af "tough" læder om kan sige sådan. Jeg ser dog også denne type på mere "plain" læder - og synes de er for tykke.
Det med bredden er noget andet - der kan EN bred jo ofte erstatte to smalle. Som i dette fald, på det ur jeg har på idag, kunne jeg som klippe den ene væk, men den bliver som "erstatning".

Her en 24 mm med meget flade keepers (men helt normal stor bredde)

og her en 24 mm (begge ender) heroic - også med mere flade/tilpassede - (måske forarbejdede dækker bedre) keepers:

Og endeligt uret som den første rem er på - på min arm idag - en 39 mm Eterna - ikke helt uden Panarei facon - uden sammenligning i øvrigt - fra 1948
Nyd det - week-enden truer
vh
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Hej
Gælder det om at skære en okse ud i de største mulige strimler, for det ser sommetider sådan ud, men bevares jeg kan da selv godt lide en lidt tyk rem, for eksempel en Heroic 18 den synes jeg passer perfekt i tykkelse.
MVH Peter
•
Svar: 235
Tråde: 49
Modtaget Likes: 10 i 2 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Jan 2012
Jeg kan nu godt lide denne rem
Truyen
_____________________________________________________
PAM PreA 4,351,372,587,590 - RM11- 5980 -HYT H1-
HYT Iceberg - Seiko Spacewalk - AP ROO Carbon/RG - Devon Godiva- Rolex 'red' 1680 x 2 - Rolex Deepsea & Dblue +++
•
Svar: 899
Tråde: 88
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Feb 2012
Mr. Korsbek! Skrev:John mener som disse:


For mig er de bare fede - men de andre er også fede og super lækker klokke.....
Lækker lækker rem... Hvor får man fat i sådan en??
//Berg
__________________________________________
it's pure instinct, you can't learn that!
//Berg
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Tilmeldt: Dec 2011
Hej Berg
Hvis du skal have en sådan rem, så skal du skrive til Mr Korsbek, da det er ham der har lavet remmen.
MVH Peter
•