15-08-2010, 09:29 PM
--
"Bare ét ur til, så er samlingen komplet!"
|
Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde
|
|
15-08-2010, 09:29 PM
--
15-08-2010, 09:31 PM
16-08-2010, 12:06 AM
Morten Bekker Skrev:phrede Skrev:Jeg har selv lige erhvervet mig denne som erstatning for et Deepsea...Så fik du dit GMT tillykke med det hvor fik du så den fra Inde/udland ? En helt fantastisk flink forhandler i Odense --
16-08-2010, 10:46 AM
Af de fire listede ville jeg tage:
2. Sub 16610 LV 3. GMT IIc 116710 Dermed får du to ure i forskelligt udtryk og farve. GMT´en har desuden poleret midterled og derfor markant anderledes end Sub´en. Jeg ville ikke nappe den nye Sub LV, da jeg syntes den er for grønt med skiven Desuden sagde ekspedienten at det var den nye Sub 116610 folk ville have (både sort og grøn). Det resulterede så også i at DeepSea´en hang i alle vinduer jeg kom forbi dernede. /Mads
16-08-2010, 12:27 PM
Mads Gjødesen Skrev:Desuden sagde ekspedienten at det var den nye Sub 116610 folk ville have (både sort og grøn). Det resulterede så også i at DeepSea´en hang i alle vinduer jeg kom forbi dernede.Selvom Rolex ikke er kendt for at 'dumpe' priserne på deres ure, kan man så forvente, at SDDS vil falde i pris?
16-08-2010, 12:58 PM
Nyhedsværdien gør at interessen i en periode falder på de andre sports referencer. Det ved Rolex naturligvis og derfor sætter de ikke prisene ned. Tværtimod kører de en særdeles stram pris politik og mon ikke de sætter prisen op på DS næste gang der er prisregulering.
Mvh Klaus Mvh Klaus
16-08-2010, 03:19 PM
KlausM Skrev:Nyhedsværdien gør at interessen i en periode falder på de andre sports referencer. Det ved Rolex naturligvis og derfor sætter de ikke prisene ned. Tværtimod kører de en særdeles stram pris politik og mon ikke de sætter prisen op på DS næste gang der er prisregulering.Jo det tror jeg ganske bestemt. Jeg tror den finder sit eget segment. Dels på nogle hard-core som synes den er OK til kontorbrug trods størrelse (læs mest højde), dels til de som rent faktisk vil ha et ekstra "udendørsur" - til vandet - vandsport - bjergvandringer - skiløb - ved poolen osv - hvor det jo gør sig topfint - på alle områder. Det er jo ikke blevet et ringere ur af, at der er kommet en ny lækker serie, men de nye går ind og tager marked fra DS,- simpelthen fordi de er nye og flotte. Den nye Sub (de nye serier i det hele taget) fra Rolex, er alle lettere at anvende som dagligt ur. Prisen på DS falder absolut ikke, den er jeg også sikker på. vh Mvh. John - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere! Besøg min blog om ure!
16-08-2010, 03:45 PM
Nu skal man også huske på at der har altid været ét publikum til Seadweller'en og ét til Sub'en. Sådan var det også før Deepsea'en blev lanceret. For at tage et eksempel har jeg aldrig haft en moderne Sub i længere tid (kun handlet) men har altid haft mindst én SD. Pt. har jeg tre SD referencer. Da den nye Deepsea kom frem blev der sikkert skubbet lidt til denne balance og det sker igen nu med den nye Sub.
Sub'en er og bliver den stor sællert i det spil. Sådan var det også med den gamle SD (16600). Det betyder ikke at SD'en er en fiasko den har bare et mindre publikum og mon ikke Rolex ved at Deepsea'en bliver lidt en niche reference. Fedt ur er det dog og jeg har stadig min! Mvh Klaus Mvh Klaus
16-08-2010, 06:55 PM
Vi er enig klaus
DSeren er et FEDT ur jeg har også lagt alle andre ideer til side,når det skal være skal det være en DSer
17-08-2010, 05:42 PM
Klart DS og GMT2c. Ville aldrig vælge to dykkere.
Med DS får du et fedt groft fritidsur og GMT2c er det mest dressy ur af dem alle til kontoret (men stadigvæk et toolur til fritid også). Så har du det bedste fra begge verdener. Et dykkerur og et pilotur. |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|