|
Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde - Printviselig Version: +- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk) +-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77) +--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68) +--- Tråd: Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde (/showthread.php?tid=74466) |
Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde - Tage Reinhardt - 14-08-2010 Jeg kunne rigtigt godt tænke mig to Rolexes (suppleret af et IWC eller Panerai) at vælge mellem i det daglige. Jeg overvejer i løbet af efteråret at anskaffe mig to af de 4 ure nedenfor - alle i ståludgaver. Jeg kan lide alle 4 modeller og mener alle kan supplere hinanden, da de er reelt forskellige og unikke. Prisgabet på ca. 14k - dyrest/billigst - er ikke et tema i min beslutning, der er rent "æstetisk". 1. Ny Submariner i sort. 2. Ny Submariner i grøn. 3. GMT Master II. 4. Deep Sea. Hvilke to ville I vælge? Re: Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde - KimT - 14-08-2010 1 og 3 Forudsat at du mener GMT IIc (altså med keramisk lünnette) Re: Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde - KlausM - 14-08-2010 Mit valg ville være Deepsea og GMT IIC. GMT'en ville jeg vælge fordi jeg bedre kan lide dens krans over Sub'ens. GMT funktionen bruger jeg ikke. Deepsea'en ville jeg vælge fordi den er Sub'en overlegen på udseende og funktion. Jeg synes ikke der er forskel nok på Sub og Deepsea til at jeg ville have begge. Faktisk ville jeg nok kun vælge én af de tre sorte Rolex og så vælge et helt andet mærke som ur nummer 2. Du skal nok gøre dig klart om du har brug for GMT funktionen som det første. Har du det er GMT'en valgt. Du skal også fokusere på Deepsea'ens størrelse (højde). Den er for stor for nogen. Mvh Klaus Re: Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde - jacob jensen - 14-08-2010 KlausM Skrev:Mit valg ville være Deepsea og GMT IIC. +1 Re: Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde - Len - 14-08-2010 Jeg hare selv 2 Rolex som jeg bruger på skift og det er en sort sub og en grøn (LV). Jeg kan ikke rigtig finde ud af om jeg kan lide den nye grønne, da jeg ikke har set den IRL. Men to nye sorte Rolex er i mine øjne lidt for ens, så jeg ville vælge begge subs, når du nu ikke giver mulighed for at vælge den gamle LV... Deepsea proportionerne er ikke lige min smag. Re: Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde - Hans Jørgen - 15-08-2010 Tage Reinhardt Skrev:........overvejer... Jeg ville ikke vælge 2, da jeg ikke bryder mig om den grønne lynette. Så valget for mig ville være 3 som must (elsker også gmts) og så afhængig af din smag og størrelsen af dit håndled en af dykkerne...1 eller 4.....men... jeg ville nok have overvejet andre ure....skal det være Rolex så en Millgauss eller en Turn-O-Graph med hvid skive....Jeg går nemlig ud fra at din Panerai bliver med mørk skive og din IWC måske en deep one/two eller en Ing med mørk skive.. Men jeg glæder mig til du præsenterer dine valg for os Re: Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde - baun - 15-08-2010 Jeg ville afgjort nuppe en Sort Sub. først..... Af de andre 3 - GMT'en. Man egentlig ville jeg nok bare parre den med en Date Just. Eller. Skulle jeg slå til Søren en Datone med noget guld på ![]() vh Baun Re: Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde - Finetime - 15-08-2010 Er nok til 2+3 kan godt li gmt'eren,,,,,og samtidigt vild med den gamle lv'er,,,,, så mon ikke jeg kommer til at synes om den nye,,, 2 sorte lynetter for ens selvom de ikke er ens. Re: Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde - bjorn_e58 - 15-08-2010 Jeg ville uvtivlsomt vælge to, der giver så forskelligt udtryk som muligt. Se f.eks. <!-- l --><a class="postlink-local" href="http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=11469&start=0" onclick="window.open(this.href);return false;">viewtopic.php?f=2&t=11469&start=0</a><!-- l -->, hvor jeg netop fortæller, hvorfor jeg har de fire, jeg har - at jeg vælger ur efter lejligheden. Blandt dine foreslåede ville det så blive den nye grønne Sub (som jeg desværre endnu heller ikke har set IRL), og GMT'en. /Bjørn. Re: Vælg 2 Rolexes ud af 4 til daglig skifteglæde - Morten Bekker_phpbb3_import15739 - 15-08-2010 Det bliver 2 og 3 |