Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
hannover_dk Skrev:Jeg synes det er et godt valg, og tror du bliver glad for at have noget temmelig anderledes at skifte med
vh
Jeg er lidt spændt på at se og mærke hvor forskellig den faktisk er sammenlignet med mine Omega dykkere, som jo godt nok er 10-20 år ældre!
Hvad vejer den fx. sammenlignet med en Vintage Seamaster 300 ?? osv.
Men jeg er nu ikke i tvivl om at jeg bliver glad for den. Præcis som jeg er for min Rolex Oyster.
vh Baun
•
Svar: 976
Tråde: 62
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
Det er da spændende Baun

. Glæder til at høre din min om Sub'en, og hvor forskellig den er fra dine Omega dykkere.
Jeg troede du ville have haft et Sub fra 70'erne eller 60'erne med mat skive?
•
Svar: 8,471
Tråde: 469
Modtaget Likes: 60 i 31 svar
Givet Likes: 18
Stenbukken Skrev:Det er da spændende Baun
. Glæder til at høre din min om Sub'en, og hvor forskellig den er fra dine Omega dykkere.
Jeg troede du ville have haft et Sub fra 70'erne eller 60'erne med mat skive?
Det skulle man jo tro - ja - men jeg holder mig til Omegaer fra den tid - og så lader jeg Rolex om at repræsentere 80'erne, hvor Omega stort set ikke har andet at byde på end Speedmastere (i min verden).
Rolex gjorde det godt også i 80'erne - og jeg går ikke så meget op i om den har mat skive eller blank, men plexi skal det altså være.
Jeg skal også have et Rolex fra 82-83 ved lejlighed - om det skal være en Sub med dato - eller en GMT ved jeg ikke, men først skal jeg lige have den financielle situation "reetableret"
vh baun
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Hej Baun
Hvis du skal have et Rolex mere, synes jeg at det skal være en GMT-Master, da hvis den er fra 83-84 er den som regel med plexiglas, så det må være modellen til dig.
MVH Peter
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Enig med Peter. Fra 83-84 er GMT´en at foretrække frem for Sub´en.
/Mads
•