05-06-2009, 08:58 PM
Jeg synes overhovedet ikke subben ser for lille ud. De er begge fede til dig. Jeg går ud fra at alle leddene er i subbens lænke, men kan du huske hvor pinden sad i låsen?
|
Så fik jeg prøver sub - og Deep Sea
|
|
05-06-2009, 08:58 PM
Jeg synes overhovedet ikke subben ser for lille ud. De er begge fede til dig. Jeg går ud fra at alle leddene er i subbens lænke, men kan du huske hvor pinden sad i låsen?
05-06-2009, 11:25 PM
Kim T Skrev:Hvis du vil prøve et PAM 111 siger du bare til. Mit firma ligger i Ballerup, så jeg er jævnligt på de kanterTak for tilbuddet rolexson Skrev:Jeg synes overhovedet ikke subben ser for lille ud. De er begge fede til dig. Jeg går ud fra at alle leddene er i subbens lænke, men kan du huske hvor pinden sad i låsen?Nej, det tjekkede jeg ikke, men mine håndled er ikke specielt 'tykke', så 'problemet' er ikke lænkens længde... Som det er blevet diskuteret i flere forskellige tråde, så er størrelsen et spørgsmål om smag... Men submarineren er 'fed' - ingen tvivl om det (ej heller om at Deep Sea er 'federe' IMO
06-06-2009, 03:56 PM
Den DS passer perfekt til dig, men kunne også forstille mig en PO 45 passer perfekt. Så må du jo vente til DS falder lidt i pris. Mener den billigeste jeg har set i DK var til 41K, så om et år er den nok nede i 34-35 K
Mvh. Micki - DREAMWATCH
06-06-2009, 04:01 PM
Det vil ikke være umuligt at spare 34-35K op det næste års tid, men jeg kan ikke vente et år, før jeg køber et ur...
06-06-2009, 04:05 PM
Det forstår jeg også godt. Så var det måske en ide at købe et ur som holder prisen rigtig godt og så sælge/bytte om et års tid når DS er i et mere rimeligt prisleje
Mvh. Micki - DREAMWATCH
06-06-2009, 07:33 PM
Når og hvis Deep Sea rammer 35k så er jeg klar til at byde et indenfor i min winder
07-06-2009, 01:28 AM
Det kommer da helt sikkert, der har været en til 41 K, og om 1 - 1 1/2 år, så ligger den i den prisklasse
Mvh. Micki - DREAMWATCH
07-06-2009, 01:36 AM
Kenn, hvis du vil spare sammen til en Deep Sea, så kan du låne en diver af mig imens
De venligste hilsner, John
07-06-2009, 09:45 AM
Jeg tror også det er den vej det går med Deep Seaen men da jeg gav udtryk for det herinde
var der nogle der mente at den aldrig røg ned i det leje. Ikke andet for end at have is i maven og lade tiden arbejde for en så må vi se hvor den ender om 1-2 år Jeg syntes bestemt også at du skulle spare sammen til et Deep Sea Kenn "ventetiden" ville jeg dog mene du skal få til at gå med et IWC AT på armen Jeg mener at IWCeren ligger højeren på scalaen end alle de andre mærker/modeller der er nævnt her,en diver i super kvalitet som er dejlig diskret på armen Skal der lidt mere spræl på er der 2000m den tror jeg godt du lige kan få ind under neglene med de penge du har til købet
07-06-2009, 12:37 PM
jacob jensen Skrev:Jeg mener at IWCeren ligger højeren på scalaen end alle de andre mærker/modeller dejlig diskret på armen Det kan vel ikke lige være "spot on" for en der ønsker sig en Rolex Deep Sea... Eller er den også Diskret kvalitet på armen? - Kunne vel dårligt finde noget der signalerer mere til flere? en en stor Rolex Ikke at der er noget galt i dette, blot synes jeg at kæden falder af. Diskret kvalitet er i min verden en mindre synlig Lange & Söhne, en AP, en PP, en JLC - i hvert fald noget ikke så synligt og så kendt. vh Baun Se min samling og profil
Profil Constellation Genéve Seamaster Øvrige Omegaer |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|