05-06-2009, 11:49 AM
Så fik jeg mulighed for at besøge Klarlund for at se lidt nærmere på Rolex Submariner, som har været ’i mine tanker’ de sidste par uger… Det viste sig, at de kun havde den med dato/kyklopøje hjemme (jeg var mest interesseret i 14060M), men eftersom formålet var at 'undersøge' størrelsen, var dette ikke noget problem (begge er 40 mm).

Umiddelbart passer uret ok til mit håndled, men set i relation til min underarm, fremstår det for klein IMO

Så efter at have prøvet uret, må jeg desværre erkende, at submariner er for småt til mig
Dette var ikke kun min vurdering, men også sælgerens.
Hun mente dog, at Deep Sea liiiige var noget for en fyr med ’så store arme som mig’
så en af hendes kollegaer kom hen og lod mig prøve hans (de havde ingen til salg i butikken).

Se, dette ur er jo perfekt til mig
Dette blev vi hurtigt enige om. Meeeen det er desværre ikke en mulighed, da min økonomi ikke tillader at bruge +50 K på et ur
Til sidst fandt sælgeren en Planet Ocean 45 mm frem, som jeg prøvede. Jeg må erkende, at dette ur passer perfekt i størrelse, så det ender nok med, at jeg bliver omega-ejer. Så må Rolex komme engang ude i fremtiden, når jeg har økonomi til det…
NB: For resten stor venlighed og forrygende service hos Klarlund!

Umiddelbart passer uret ok til mit håndled, men set i relation til min underarm, fremstår det for klein IMO

Så efter at have prøvet uret, må jeg desværre erkende, at submariner er for småt til mig
Hun mente dog, at Deep Sea liiiige var noget for en fyr med ’så store arme som mig’

Se, dette ur er jo perfekt til mig
Til sidst fandt sælgeren en Planet Ocean 45 mm frem, som jeg prøvede. Jeg må erkende, at dette ur passer perfekt i størrelse, så det ender nok med, at jeg bliver omega-ejer. Så må Rolex komme engang ude i fremtiden, når jeg har økonomi til det…
NB: For resten stor venlighed og forrygende service hos Klarlund!

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)