Daytona lænke
Du er velkommen til at slå på tråden,
har lige fået ny sending, og kan både levere hvid eller sort skive
Svar
Den melding fra Steffen er vist det vi hermed kan kalde den officielle afslutning på en epoke om venteliste på Daytonaen. Godt at høre for urfanatikere:D Slut med overprissatte Daytonas...

/Mads
Svar
det har altid irriteret mig, når folk skriver: nyt fra dk forhandler: pris 63k. Det vidner ikke om den store interesse for ure, men kun for profit..
İmage

Steffen er hypen om Milgauss LV til overpriser ikke også ved at være over?, har set dem flere steder til under 39k greymarket lnib....

Mikael
Svar
Mikael Lange Skrev:det har altid irriteret mig, når folk skriver: nyt fra dk forhandler: pris 63k. Det vidner ikke om den store interesse for ure, men kun for profit..
İmage

Steffen er hypen om Milgauss LV til overpriser ikke også ved at være over?, har set dem flere steder til under 39k greymarket lnib....

Mikael

Men priserne er stadig, nogle steder stadig særdeles optimistiske på en stål Daytona. Også her på salgssiderne....
Svar
nogle mener stadig en stål daytona skal koste 63k. Det vidner nok om at den nye værkfabrik er kommet godt op og køre, specielt da den skulle stå for cal. 4130...

İmage

Mikael
Svar
Svar til Mads,
Liggetid på Daytona, er steget fra 0 dage til 1-7 dage.
Og hvorfor var det at kun Daytone steg i pris 01/10/08 ?
Men hvorom alting er, vi fik 3 stk torsdag en solgt omg.
Jeg er enig, vi nærmer os dagspris !
Til Mikael (ændret red.),
GV er i dag også lagervare, så - ja
prisen er vel ved at være stabil.
Men at vi har ure til at stå i udstilling er jo ikke altid ensbetyende med
at de er ved at gå " død "
Vi kan bl.a. pt. tilbyde
Herre day/date i platin kr. 307,400,-
Daytona everose gold ca. 181,000,-
Og selv om de er i vores udstilling, er de svære at skaffe ?
Svar
Steffen Mortensen Skrev:Herre day/date i platin kr. 307,400,-
Daytona everose gold ca. 181,000,-
Og selv om de er i vores udstilling, er de svære at skaffe ?
Super med aktivitet fra urmagere som er med her - jeres insider viden tilfører forummet en masse - tak
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Yes super med Steffens viden som "in-sider". Så slipper vi for alt det gætteri omkring leveringstider og priser.

Uha den Everose må jeg lige forbi og prøve når muligheden byder sig Icon_cool Men jeg må vist hellere sørge for bedre tid end en kongresforkost pause som sidst, for et besøg kan ikke klares på under en halv time når først Steffen begynder at hive sagerne frem Icon_e_biggrin

/Mads
Svar
Hej

En Day Date i Platin har jeg da aldrig set in real life, så fedt at den findes her i Jylland, og det er også en af de mange jeg mangler i samlingen. Icon_e_biggrin

MVH Peter
Svar
peter Skrev:Hej

En Day Date i Platin har jeg da aldrig set in real life, så fedt at den findes her i Jylland, og det er også en af de mange jeg mangler i samlingen. Icon_e_biggrin

MVH Peter

Men til 300 k kunne jeg forestille mig at der står bla. et Deep Sea og Daytona højere oppe på din ønskeliste Icon_e_wink

/Mads
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)