Svar: 5,077
Tråde: 304
Modtaget Likes: 148 i 90 svar
Givet Likes: 288
Midterstykket har altid været poleret på 116520'eren. Du skal tilbage til de ældre serier af 16520 men så er du ovre i noget semi vintage.
Du kan roligt købe en 116520. Den bliver ikke vintage i mange mange år.
Mvh
Klaus
•
Svar: 6,268
Tråde: 32
Modtaget Likes: 3 i 3 svar
Givet Likes: 0
Hej
De fleste danske Rolex forhandlere kan levere et Daytona på under 3 måneder, ihvertfald i Jylland.
MVH Peter
•
Svar: 5,259
Tråde: 72
Modtaget Likes: 1 i 1 svar
Ja hvis Klarlund stadig har 5-6 års venteliste er der noget der ikke stemmer. Jeg har sågar set et stål Daytona i vinduet her i det mørke Jylland for nylig. Så de skulle gerne være til at få uden den store venteliste.
Ellers giver jeg Claus ret mht. midterleddene. Du kan bare få din urmager til at matpolere midterleddene såfremt du ikke kan lide det blanke look. Det er en lille proces og kan til enhver tid blank poleres igen.
/Mads
•
Svar: 154
Tråde: 0
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
I tilfældet af at du virkelig kommer til at vente 5 - 6 år, kan det hurtigt vise sig at lænken ikke er det eneste problem.
Daytona'en er tidligere blevet opdateret i interval af ca. hvert tolvte år. Idet den nuværende udgave er fra 2000, kan det meget vel være en ny model du får om 5 - 6 år.
Mvh Henrik
•
Svar: 153
Tråde: 3
Mester Skrev:Jeg er (som sikkert så mange andre) skrevet op hos Klarlund til sådan 116520 som jeg glæder mig meget til. (om en 5-6 år)
Nu har jeg bemærket at lænken er blankpoleret i det miderste led. Er det noget som der altid har været på denne model eller vil jeg kunne finde en ældre model uden ? Er der andre ting jeg skal overveje om køb af denne model (skal være stål) uden at det bliver vintage og samlerorienteret da det skal være et ur som jeg vil bruge dagligt.
Ring til M.C. Mortensen og spørg efter Steffen
Søren
•
Svar: 460
Tråde: 69
Givet Likes: 2
Mester Skrev:Jeg er (som sikkert så mange andre) skrevet op hos Klarlund til sådan 116520 som jeg glæder mig meget til. (om en 5-6 år)
Nu har jeg bemærket at lænken er blankpoleret i det miderste led. Er det noget som der altid har været på denne model eller vil jeg kunne finde en ældre model uden ? Er der andre ting jeg skal overveje om køb af denne model (skal være stål) uden at det bliver vintage og samlerorienteret da det skal være et ur som jeg vil bruge dagligt.
Jeg så en fyr der havde fået sin matpol. Jeg tror det var på timezone. Det så ret fedt ud.
Derudover - hvis du ikke har noget imod "brugt" så ligger der jo nogle næsten nye rundt omkring på nettet. Til næsten liste og ikke de tidligere 63K og der over....
•
Svar: 153
Tråde: 5
I sommers var ventetiden på et Daytona 1-2 år, så 5-6 holder vist ikke rigtigt mere.
Martin
•
Svar: 417
Tråde: 62
Nu har jeg som sådan ikke noget imod at vente lidt på den da jeg havde tænkt mig at forære mig selv den når jeg bliver 50 (om 6 år)og så er der jo osse mulighed for at spare lidt op til den men hvis det rigtige tilbud dukker op eller hvis Klarlund pludselig ringer bliver det jo nok svært at sige nej.
•
Svar: 417
Tråde: 62
Nu har jeg som sådan ikke noget imod at vente lidt på den da jeg havde tænkt mig at forære mig selv den når jeg bliver 50 (om 6 år)og så er der jo osse mulighed for at spare lidt op til den men hvis det rigtige tilbud dukker op eller hvis Klarlund pludselig ringer bliver det jo nok svært at sige nej.
•