Svar: 83
Tråde: 10
Modtaget Likes: 0 i 0 svar
Givet Likes: 0
det er et rigtigt lækkert ur du har der.... drømme er gode at have, så jeg må drømme om den model af speedmaster du har, og købe et andet til starte med

for som jeg kan se på priserne er det en til omkring 30k, den du har. men det skal nok komme
•
Svar: 2,535
Tråde: 210
Modtaget Likes: 2 i 1 svar
Givet Likes: 0
petermn Skrev:det er et rigtigt lækkert ur du har der.... drømme er gode at have, så jeg må drømme om den model af speedmaster du har, og købe et andet til starte med
for som jeg kan se på priserne er det en til omkring 30k, den du har. men det skal nok komme 
Ca. 20 K i flot brugt stand. Det er et super lækkert ur som jeg selv har haft fornøjelsen af at eje. Kan nu bedst lide den med en lækker brun rem på!
•
Svar: 2,424
Tråde: 158
Modtaget Likes: 161 i 80 svar
Givet Likes: 28
petermn Skrev:det er et rigtigt lækkert ur du har der.... drømme er gode at have, så jeg må drømme om den model af speedmaster du har, og købe et andet til starte med
Broad Arrow'en er anskaffet her på Vintageure hos Mads Gjødesen, til den moderate pris af K17,5 - Skriver moderat, for det er stadig mange penge; men ikke dyrt. (måtte da også sælge et andet ur for at det gik op)
Drømme er ikke altid uopnåelige. Beklager hvis du fandt mit indlæg lidt for frisk, eller du følte dig "punket".
Med venlig hilsen
Geodoc
•