Findes det?
jeps
[url]"http://catalog.antiquorum.com/catalog_asta.html?hideauctions=1&auctionid=158&language=en">http://catalog.antiquorum.com/catalog_a ... anguage=en[/url]

vh Baun
Svar
Så fik jeg OmegaMania kataloget hjem og hold da op! Det er godt nok flot. Jeg havde faktisk overvejet om jeg skulle bestille "A Journey Through Time", men jeg tror sagtens jeg kan klare mig med den her i stedet for. Det er jo helt vildt så omfattende den er. 2,3 kilo råt Omega stof, fordelt på 607 sider. Nice!! Icon_e_biggrin
Svar
hannover_dk Skrev:
Baun Skrev:Jeg har aldrig hørt om at der skulle være et - efter auktions katalog, men priserne er på nettet!

vh Baun
Det mener jeg er helt korrekt. Der er også den bog der kan købes hos Omega (hundedyr og flot og TUNG) Omega A journey through time.

vh

Lige hjemkommet. Tror nu ikke bogen har noget med Omegamaniakataloget at gøre?
Havde lige lejlighed til at bladre lidt i "A Joyrney Through Time" i Budapest, desværre kun 1 minut da butikken var ved at lukke.

Uha da da, den skjal jeg have. Sikke en lækker sag, 832 sider, 6625 illustrationer og 4,3 kg!
Den koster 250 euro, om det er plus porto fra Schweiz ved jeg ikke?

Er der nogen der hart bestilt den dernede fra, eller kan den mon købes i DK? Omegaforhandleren ville godt sælge den til mig, "lidt under prisen i Europa" som hun sagde, men det hele skulle ordnes indenfor 1 minut og jeg slog ikke til. Hun skulle have ca. 1500 DKK og jeg kendte ikke prisen!

Nåh men er der nogen der skal med på en bestilling, hvis der er noget porto at spare??

Nogen der har bogen, og kan fortælle lidt om den?

[url]"http://www.omegawatches.com/index.php?id=1060">http://www.omegawatches.com/index.php?id=1060[/url]
Svar
[quote="Speedy!

Nåh men er der nogen der skal med på en bestilling, hvis der er noget porto at spare??

[/quote]

Hej Benny

Umiddelbart end ordentlig moppedreng med indhold til de næste års lange, mørke vinteraftener.

Lyder og ser helt vildt spændende ud!
Prisen bliver nok lidt høj, hvis den skal fra CH
250 Euro + told + fragt ?

Men jeg kunne da godt føle mig mere end fristet

Hvis bare man kunne finde den lidt billigere...................

Send mig en pb, hvis du påtænker at få den hjem.

mvh

Klaus
..nothin' but the blues
Svar
Speedy Skrev:Tror nu ikke bogen har noget med Omegamaniakataloget at gøre?

Har du set kataloget Speedy? Jeg mener da i høj grad de har noget med hinanden at gøre, i hvert fald indholdsmæssigt. Kataloget er fyldt med Omega's historie og der er usandsynlig mange modeller fremvist med flotte billeder. Nu kender jeg dog ikke bogen i detaljer, men efter hvad jeg har hørt og læst mig frem til, indenholder den noget af det samme (plus meget mere sikkert). Ham englænderen jeg har fået kataloget af, har fortalt mig at bogen er en smule skuffende, hvad angår billederne. Ifølge ham er kataloget langt bedre på det punkt. Men der er selvfølgelig også meget andet i bogen end billeder. Icon_e_biggrin
Svar
DonWerner Skrev:
Speedy Skrev:Tror nu ikke bogen har noget med Omegamaniakataloget at gøre?

Har du set kataloget Speedy? Jeg mener da i høj grad de har noget med hinanden at gøre, i hvert fald indholdsmæssigt. Kataloget er fyldt med Omega's historie og der er usandsynlig mange modeller fremvist med flotte billeder. Nu kender jeg dog ikke bogen i detaljer, men efter hvad jeg har hørt og læst mig frem til, indenholder den noget af det samme (plus meget mere sikkert). Ham englænderen jeg har fået kataloget af, har fortalt mig at bogen er en smule skuffende, hvad angår billederne. Ifølge ham er kataloget langt bedre på det punkt. Men der er selvfølgelig også meget andet i bogen end billeder. Icon_e_biggrin

Hej Don Werner
Ja jeg har set kataloget, det ligger her ved siden af mig. Det er klart at begge dele handler om Omega ure, og der er masser af god læsestof i koataloget. Jeg har også "Omega Designs" som Baun nævner, dens styrke ligger meget i værkdelen, så hvis man har brug for at vide noget om de enkelte calibre er det BOGEN tror jeg. "A Time Capsule" som jeg lige har købt handler jo primært om Speedmasteren, som du selv nævner, men heldigvis er der også lidt om de andre ure der er blevet brugt i USA´s og Russernes rumprogrammer. Jeg vidste feks. ikke at Russerne har haft Flightmasteren med på et tidspunkt. Til min glæde ogdagede jeg også at mit Bulova Accutron Astronaut er med i bogen, og i Budapest faldt jeg over et Sekonda (ikke "Sekunda" John H) Icon_e_biggrin Chronograf som de russiske cosmonauter - sammen med Poljot, anvendte før Speedmasteren blev deres foretrukne.

Så alt i alt tror jeg at de forskellige bøger kan bruges til forskellige ting, men selvfølgelig vil der være en masse der overlapper. Men eksv. Omegamania Katalotget er et glimrende sted at begynde, ikke mindst de mange flotte billeder, og er man så heldig at have et ur der er med i kataloget bliver det jo bare endnu mere interessant. Og så var den jo oven i købet gratis, det er jo bare dejligt!
Svar
Kataloget er da flot men har intet med den store bog at gøre. den er utrolig flot - Jeg har købt den, men husker ikke om det var inkl. fragt, tror faktisk det kom til, men det var noget med DHL til en rimelig pris og super hurtig levering.

Den er bare så STOR at den jo ikke er lige til at tage med i seng - men den kan ikke sammenlignes med Omegamania kataloget - selv om det bestemt også er flot - jeg har begge.

vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar
Nåmen, måske jeg skulle overveje at få fat i bogen alligevel så. Du må gerne sende mig en PB Speedy, hvis du på et tidspunkt laver en bestilling. Det kunne jo være der var noget rabat og få ved køb af flere på én gang eller lidt besparelse på forsendelsen. Icon_e_smile
Svar
hannover_dk Skrev:Kataloget er da flot men har intet med den store bog at gøre. den er utrolig flot - Jeg har købt den, men husker ikke om det var inkl. fragt, tror faktisk det kom til, men det var noget med DHL til en rimelig pris og super hurtig levering.

Den er bare så STOR at den jo ikke er lige til at tage med i seng - men den kan ikke sammenlignes med Omegamania kataloget - selv om det bestemt også er flot - jeg har begge.

vh

John, fik du forresten bogen vi snakkede om "Armbanduhren" eller noget i den stil?
Svar
DonWerner Skrev:Nåmen, måske jeg skulle overveje at få fat i bogen alligevel så. Du må gerne sende mig en PB Speedy, hvis du på et tidspunkt laver en bestilling. Det kunne jo være der var noget rabat og opnå ved køb af flere på én gang eller lidt besparelse på forsendelsen. Icon_e_smile
Jeg tror ikke i kan forhandle rabat hos Omega på et par stykker - men forsendelsen bør være oplagt, og da bogen vejer 4,2 kg og kommer i noget der fik mig til at tro nogenfra schweiz havde sendt mig en kasse vin til Jul Icon_redface - så må der være noget at spare ved at sam-sende
vh
Mvh. John  - Glad for ure og frisk på lidt iværksætterråd.
Besøg min blog med gode råd til iværksættere!
Besøg min blog om ure!
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)