Spændende konkurrence - Spændende præmie - Skynd dig og klik
Mit næste ur skal være et Sinn 903 (Navitimer design), med sort læderrem. Fedt design og meget ur for pengene.
Svar
Christian Bentzen Skrev:Hej Svende :D

Så er det tid til en spændende konkurrence.. Præmien er 1 stk. Rolex kalender for år 2006.

Alt hvad du skal gøre er, at skrive hvilket ur du vil købe næste gang og hvorfor.

Jeg vil tilfældig vælge en, som vinder præmien.

Konkurrencen slutter onsdag kl. 20

Jeg kunne godt eje et IWC i min samling. Gerne et Inginør eller Pilot.
Der skal ikke stå Rolex på alle mine ure!!
Elmer
Svar
Hej Christian

Det skal være et Panerai A series med tritium skive, på grund af at de er temmelig svære at få fat I.

MVH Peter
Svar
Hej Christian

Det skal være en Maurice Lacroix Masterpiece Retrograde.
Jeg har længe været facineret af denne alternative måde at vise tid,dato osv. på.
Desuden er ML meget fint håndværk til prisen

VH Tommy
Svar
Hej Christian

Jeg har allerede lagt depositum på et IWC 500107 - det har jeg kigget på længe. Jeg synes det er et ufattelig fedt ur og så er det 100% In-House. Jeg "får" det 1/5.

Jeg prøver endvidere at få råd til at Omega Speedmaster Pro samtidig med IWC´en. Dette ur skal bruges til at aflaste IWC´en og samtidig har det en spændende historie, er super flot og til at betale.

\Rasmus
Svar
Portuguese Automatic platinum.
Den måtte jeg bare eje. Limiteret til 500 stk
Med Venlig Hilsen
Lars M
Svar
Hold da kæft et godt valg Lars - den ville jeg også have valgt hvis jeg havde pengene, men jeg må nøjes med den i stål...
Svar
And the lucky winner is............................... Baun

Send mig en mail med din adresse, og jeg sender kalenderen afsted.

<!-- e --><a href="mailto:christian_bentzen@hotmail.com">christian_bentzen@hotmail.com</a><!-- e -->
Med venlig hilsen

Christian
Svar
Hej UffeMon.
Lige præcis den model jeg tænkte på blot med brun skive/skiver, den er bare så flot.
Til lykke med den
Lars
Svar
Det var da en dejlig nyhed at jeg således vinder en Rolex kalender.

Jeg lover at den skal komme til ære og værdighed. Den skal være på mit hjemmekontor, hvor jeg kan se den og få inspiration mandage og fredage, hvor jeg arbejder hjemmefra.

Pt. er jeg i Stockholm, men når jeg kommer hjem i aften skulle der meget gerne ligge en pakke med mit nyindkøbte Omega Clasic Chronometer - og i week-enden og næste uge vil jeg så nyde det.

Når jeg så har den der kalender at kigge på, kunne det jo være at det næste ur bliver et Rolex. I så fald en Air King eller anden helt enkel model. Jeg ville gerne prøve at bruge sådan et og sammenligne med mine øvrige ure, så måske, man ved aldrig! i hvert fald må jeg før eller senere eje et Rolex også!

vh Baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)