Opbevaring
Gravet ned et hemmeligt sted
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Vi har voldsomt mange indbrud på den vej vi bor på. Ca. 3 pr. uge i øjeblikket. Så den bedste løsning er denne:

İmage
İmage

Det er bare så pokkers svært at se klokken Icon_rul
Svar
Jeg kan se at du har opdraget din hund godt, siden den har valgt en bronze diver fra Helson Icon_hello
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar
3 indbrud om ugen er da helt vildt! Icon_e_surprised Så har de da været hele Nørregade igennem inden længe. Godt nok træls!

Jeg havde tidligere liggende i våbenskabet. Men ved et indbrud er det jo det første tyven går efter - så nu er der på håndledet eller i banken mine ure befinder sig.
Svar
Encino Skrev:3 indbrud om ugen er da helt vildt! Icon_e_surprised Så har de da været hele Nørregade igennem inden længe. Godt nok træls!

Jeg havde tidligere liggende i våbenskabet. Men ved et indbrud er det jo det første tyven går efter - så nu er der på håndledet eller i banken mine ure befinder sig.
Sådan har det desværre været de seneste uger. Men de kommer ikke her Icon_e_biggrin1
Svar
CT-Watches.dk Skrev:
Encino Skrev:3 indbrud om ugen er da helt vildt! Icon_e_surprised Så har de da været hele Nørregade igennem inden længe. Godt nok træls!

Sådan har det desværre været de seneste uger. Men de kommer ikke her Icon_e_biggrin1

Puha - sikke noget. Rart at i er trygge. Dit arbejde er vel også mest i hjemmet(?) - så det må vel være den bedste tyverisikring.
Svar
Her er altid nogen hjemme, sammen med 2 hunde. Jeg tænker ikke over det, men forstår da godt dem der er utrygge.
Svar
Vi havde indbrud for ikke så længe siden og i den forbindelse talte jeg med et par betjente,
Et indbrud tager i gennemsnit under 5 min de stopper ikke op og bruger tid ved et våbenskab såfremt det er låst,
På mit var håndtaget også kun forsøgt drejet ellers var intet rørt på det,
Så havde de ellers løbet igennem huset og raget de hurtige værdier til sig.

Vi kan alle lave tiltag levende som døde som gør os mere trygge og det er cool nok
frygten skal jo ikke styre vores liv.

Men virkeligheden er bare den at vil de ind kommer de ind,
ihvertfald ifølge de betjente jeg talte med som de ordret Sagde
det er helt sindsygt så mange indbrud der bliver begået.

Claus siger du at indbrud slet ikke er i dine tanker på noget tidspunkt,
når der begåes 2-3 om ugen på jeres vej alene. Icon_e_surprised Icon_question Icon_question

Det vil jeg i alt fredsommelighed tillade mig at være tvivlene over for...
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar
Ok, så lad mig skrive det på en anden måde.... Jeg er ikke nervøs for at det sker her Icon_e_wink
Svar
En stort køter er altid det bedste vagtværn - Den ser i øvrigt sød ud Claus...
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)