Problemer med en urmager (Svajts)
Claus Tukjær Skrev:Jeg vil ikke vurdere denne sag før jeg har fået Ivan's side af historien. Jeg anbefaler ham ofte til andre og vil fortsætte med det.

Er du så ikke sød at sende mig et resume, da jeg desværre ikke har Ivan's side af historien? Jeg havde ikke regnet med at gøre mere ud af denne sag, men efter at jeg har kigget på de ure at jeg har fået tilbage, må jeg sande at antallet af løgne er vokset.
Min anbefaling om at bruge Ivan's fremragende urmagerkundskaber har fået den tvist at man skal sørge for at betaling først finder sted når han har udført arbejdet, ellers er jeg bange for at hans motivation kan udeblive.
Jeg kan selvf. tage fejl, men så skal Ivan sætte sig ned og forklare 17 undskyldninger fordelt ud på de sidste 9 mdr.?

Martin
Svar
Jeg vil så komme med min meget begrænsede oplevelse. Det skal nævnes at jeg har læst godt om Ivan og har derfor forsøgt at fange ham så han potentielt kunne servicere et ur eller to.

Jeg har forgæves forsøgt at fange SVAJTS Urmageri flere gange over telefon i åbningstiden (måske 5-6 gange) og endte med at sende en email hvor jeg forespurgte på diverse. Fik aldrig svar. Dette var flere uger siden.

Har fuld forståelse for at man kan have travlt men afstår fra at benytte mig af en urmager eller anden leverandør hvis den initielle kommunikation er mangelfuld eller ikke eksisterende. Blot lidt konstruktiv kritik. Har ikke et problem med at køre 30-40km ind til KBH for at aflægge besøg, men hvis der ikke er hul igennem via telefon/mail vælger jeg at kigge andetsteds.
Svar
Ivan er ikke så nem at træffe. Jeg har sendt to mails til ham uden at få svar overhoved. Den anden mail var en rykker på den første. Det er over en måned siden.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg er hos Ivan minimum en gang om ugen og kan sige kun en ting. Han har travlt, aht. Icon_scared

Han er blevet far for par måneder siden samtidig med, at mange i Kbh. og omegn har fået øje på en urmager, hvis priser ligger næsten 50% lavere end resterende her i Kbh.

Og han er alene i butikken så når der er kunder i butik kan han ikke nå at tage telefon eller servicere. Og mange gange skal han bruge ½ time eller time at forklare potentielle kunder om ure, værker m.m.

Jeg kan også være en del af forklaring da jeg sjældent går fra ham efter at havde været i butikken under en time, hvor vi som regel falder i snak om alt muligt i urverden Icon_drinks

Og jeg har nævnt disse to seneste indlæg for ham i dag.

Ang. telefon siger han, at der var problemer med telefon og han for en ny telefon i morgen.

Ang. mails undrede han sig en smule, at han ikke nåede at se eller svare på dem. Dem siger han, at han forsøger i hvert fald at have styr på.

Mit bedste råd vil være, at man besøger hans butik personlig og få ordnet det på stedet.

Muligvis en lang tur for nogen men hvis man kan koble det sammen med en tur til Kbh. er han også at finde i sin butik om lørdagen mellem 11-14.
Svar
dwndler Skrev:Jeg kan også være en del af forklaring da jeg sjældent går fra ham efter at havde været i butikken under en time, hvor vi som regel falder i snak om alt muligt i urverden Icon_drinks

Så det er DIN skyld?!

Spøg til side, godt at høre at han har mange positive tilkendegivelser også.
Mvh. Bjørn
Seiko "Grand Cocktail" SDGM003, Omega SMPc, Magrette Dual Time, Seiko "Sumo" SBDC003, Steinhart OVM, Seiko SKX007 (modded), Certina DS Caimano, Casio G-shock, Casio Duro MDV106
Svar
Jeg har besøgt Ivan et par gange og også handlet med ham. Vi har også lavet en kommisionsaftale hvor Ivan har et lille udvalg af mine ure som er til salg. Det har kørt over det seneste halve år og kørt til min store tilfredshed. Så kun godt herfra.

Vh baun
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 2 gæst(er)