10-03-2013, 10:53 AM
Hvis den kun er én måned gammel så ja men man har først handlet når man står med pengene i hånden
Mvh
Klaus
Mvh
Klaus
Mvh Klaus
|
Prisen på et GMT Master IIc
|
|
10-03-2013, 10:53 AM
Hvis den kun er én måned gammel så ja men man har først handlet når man står med pengene i hånden
Mvh Klaus Mvh Klaus
10-03-2013, 02:07 PM
og under forudsætning af at der er papirer etc , plus betalt moms . så kan det måske trække 40 hjem , men for ca 2 mnd siden var der en gmt til salg købt ved en dk forhandler ,og den var dælme svær for ham at få solgt.
10-03-2013, 08:04 PM
Bentzen Skrev:og under forudsætning af at der er papirer etc , plus betalt moms . så kan det måske trække 40 hjem , men for ca 2 mnd siden var der en gmt til salg købt ved en dk forhandler ,og den var dælme svær for ham at få solgt. Ok, hmm. Vi taler selvfølgelig et helt reelt ur, med kasse, papirer, kvitte etc. Kan det fange 35 om et år? Sig til hvis i ikke gider høre mere på mine nærige spekulationer. Lever i min egen lille dykkerklokke..
10-03-2013, 08:12 PM
ja det må den kunne , meen synes de Rolex priser er svære at blive klog på . (derfor valgte jeg at køre til Herning , hos M;C Mortensen og købe et nyt ,og har ikke fortrudt det en eneste gang )
10-03-2013, 08:14 PM
Og kan godt forstå dine spørgsmål de samme tanker har rumsteret rundt i mit hoved også , og hvis folk bliver trætte af dine spørgsmål , må man tro de hopper forbi tråden
10-03-2013, 08:45 PM
Det svarer til en 2011'er til 35k i dag. Er uret flot er det en god pris (som køber).
Mvh Klaus Mvh Klaus
11-03-2013, 01:09 PM
Jeg valgte GMTen , har haft den nye sub for et par måneder siden men en voksede ikke rigtig på mig.
Gmten er det fedeste dress ur _______________________________
Venlig Hilsen Bastian
11-03-2013, 09:10 PM
Citat:af Wenga » 11/03/2013 12:09 SPOT ON - DESVÆRRE..... For GMT'en har i min optik altid været et tool-ur, med sin vandtæthed, gmt funktion oysterkasse/lænke og børstede flader. Desværre er den nye blevet alt for "shiny" med keramikken og de blanke midterled i lænken. De to ting kombineret ødelægger urets "pedigree" i mine øjne.... Jeg kunne sagtens finde på at eje den engang, men ville køre DIREKTE ind til Peter Halse og få børstet lænken......
12-03-2013, 12:22 AM
MortenKN Skrev:Citat:af Wenga » 11/03/2013 12:09 Heh, ja. Jeg spurgte til det at få lænken poleret hos Klarlund, det mente de nærmest var blasfemi og kunne give alverdens garanti problemer. Så må uret jo på en nato hvis det en dag skal til garanti reperation :p Lever i min egen lille dykkerklokke..
12-03-2013, 05:52 PM
MortenKN Skrev:Klarlund på Strøget Kbh børstede mine midterled for kr. 300.-Citat:af Wenga » 11/03/2013 12:09 peterkaa Skrev:Heh, ja. Jeg spurgte til det at få lænken poleret hos Klarlund, det mente de nærmest var blasfemi og kunne give alverdens garanti problemer.Sludder, der er INGEN garantiproblemer med en lænke med børstede midterled. Det var en Klarlund urmager, som fortalte mig, at hvis jeg på et tidspunkt syntes, at de blanke led ikke faldt i min smag kunne de nemt matteres/børstes. De ville dog ikke garantere noget, HVIS jeg vil have dem blanke igen... Læs mere og se billeder i mit gamle indlæg på urforum.dk: [url]"http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=12548" onclick="window.open(this.href);return false;">http://www.urforum.dk/forum/viewtopic.php?f=2&t=12548[/url] __________________________
De bedste hilsner Lars Slettegaard Omega Seamaster Diver 300 M Casio G-shock Seiko 5 |
|
« Næst ældste | Næst nyeste »
|