Urdebatten / Urforum
Prisen på et GMT Master IIc - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Rolex og Tudor (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=68)
+--- Tråd: Prisen på et GMT Master IIc (/showthread.php?tid=58920)

Sider: 1 2 3

Prisen på et GMT Master IIc - David.H - 08-03-2013

Er der nogen der kan huske hvad det nye GMT Master II kostede oprindeligt i Danmark?

Re: Prisen på et GMT Master IIc - KlausM - 08-03-2013

Jeg mener det var 42.500,- (2007, stål).
Mvh
Klaus

Re: Prisen på et GMT Master IIc - David.H - 09-03-2013

Tak Klaus..

Prisen i dag er så 53.400.. Hmm

Re: Prisen på et GMT Master IIc - Slettegaard - 09-03-2013

Kr. 42.100 i januar 2010. Jeg købte nemlig selv en hos Klarund dengang. Fik den dog lidt billigere Icon_e_biggrin1

Re: Prisen på et GMT Master IIc - KlausM - 09-03-2013

Jeg har fundet en prisliste fra 9/2008 og her står der 42.300,-
Jeg må grave lidt videre i mine gemmer.
Men ja David. Rolex priserne er steget voldsomt på kort tid!
Mvh
Klaus

Re: Prisen på et GMT Master IIc - David.H - 09-03-2013

Tak igen Klaus og Slettegaard. Det er nu ikke for at starte endnu en tråd om prisernes himmelflugt. Det er nu bare fordi jeg har set mig lun på GMT'en. Nu har jeg haft både den nye og den gamle Sub. Så tænker på at prøve en GMT.

Re: Prisen på et GMT Master IIc - KlausM - 09-03-2013

Det er et fedt ur men Sub'en er mere tool i sit udtryk. Jeg har haft GMT'en og synes de blanke led er lækkert. Også kransen er flot men der sker mere på skiven og uret i det hele taget i forhold til Sub'en.
Mvh
Klaus

Re: Prisen på et GMT Master IIc - peterkaa - 10-03-2013

Jeg har prøvet uret et par gange og overvejer at købe et helt ny.
Jeg ser det som et safe bet, forstået på den måde at hvis jeg køber et i morgen og går med det en måneds tid. Så kan jeg sælge det uden det helt store tab.

Hvad vil i mene man kan afhænde et sådan ur til? Selvfølgelig forudsat det bare har fået almindeligt brug en måned.
Jeg kan jo godt se priserne på chrono24, men jeg kan ikke rigtigt vurdere hvor meget de priser i virkeligheden bliver forhandlet.

Re: Prisen på et GMT Master IIc - KlausM - 10-03-2013

Du kan ikke købe til listepris og få pengene hjem på salg, så skal der flere prisstigninger til fra Rolex.
Sælger du til en privat tror jeg ikke du får mere end 40k igen. Uanset din købspris skal der nok en pristigning til for at du får alle dine penge hjem.
Det koster at køre på første klasse Icon_cool
Mvh
Klaus

Re: Prisen på et GMT Master IIc - peterkaa - 10-03-2013

KlausM Skrev:Du kan ikke købe til listepris og få pengene hjem på salg, så skal der flere prisstigninger til fra Rolex.
Sælger du til en privat tror jeg ikke du får mere end 40k igen. Uanset din købspris skal der nok en prisstigning til for at du får alle dine penge hjem.
Det koster at køre på første klasse Icon_cool
Mvh
Klaus

Skrev jo ikke listepris, bare et helt nyt ;)

Men 40k burde efter din mening være muligt?