Farver?
Farver, ja! Men kønt er det vel ikke!?
İmage
Svar
Jeg har en forkærlighed for ure med blå skive, som klart er min favorit farve til urskiver, men gule og orange har også været på listen. Fint med farver til forskellige situationer, men det er også de mest farverige der kommer hurtigt videre, jeg bliver hurtigt træt af de kraftige farvede ure.

Farven på et ur hænger også i høj grad sammen med farven på skiven og visere, det skal jo helst gå op i en højere enhed. Når det kommer til sikre valg er det ofte de sorte skiver der vinder og skulle man en dag få lyst til et Rolex, ville jeg nok gå efter en udgave uden de kraftige farver.

Et ur-mærke der ofte er meget farverig, som jeg er ret vild med er Alain Silverstein (husker ikke helt stavemåden), men sådan skal det være.

Mit eget Paul Picot er en lidt sjov oplevelse, hvor jeg ikke fra start var helt vild med farverne på uret, men det har ændret sig og nu synes jeg de er geniale.

For mange år siden forelskede jeg mig i et Omega med elfenbenfarvet urskive og det holder stadig, men de helt hvide skiver har jeg et lidt anstrengt forhold til.

Vh. Michael

İmage

İmage

PS. som sagt er jeg ikke vild med de helt hvide skiver, men sølvfarvede urskiver er jeg nu ganske godt tilfreds med

İmage
Med venlig hilsen Michael

Elsker når ure kommer med en historie
Svar
Jeg er uden tvivl en sucker for ure med hvid skive;) Har efterhånden haft et par stykker med hvid skive, og syntes at det giver uret noget vidde og elegant look IMO;)

Jeg er dog ikke fastlåst i den retning, kan fint se mig selv med et farverigt ur i fremtiden.

Hilsen Tom.

Sent from my iPad using Tapatalk HD
You can't turn back the clock. But you can wind it up again.
Svar
Hej

Jeg er også vild med farver på mit ur, dog går jeg mest med ure med sort urskive, men gerne med lidt farve på. Icon_e_biggrin1

MVH Peter
İmage
Svar
Jeg har faktisk overvejet en rolex Sub i grøn - kan godt li, der er lidt kant når man feks er i jakkesæt - men er bange for jeg måske ville blive træt af farverne
Anders 

Rolex Explorer 2 ref 216570 - Victorinox Inox - Seiko Orange Monster - Citizen divemaster "Pingo" - Casio G-Shock GD-110-1ER - Omega De Ville 1969
Svar
Hej!

Jeg er også vild med blå skiver, men den hvide er jeg også blevet helt glad for:

İmage

İmage

Mvh. Thomas
Vintage Omega, herreure, lommeure og stopure
Svar
ibrene Skrev:Jeg har efterhånden også haft et par ure med blå skive, og syntes det er flot og passer godt til et par jeans.
İmage
Har for tiden denne Breitling.
Mvh Peter....

Se denne blå farve, er jeg vild med.. Dejlig afdæmpet, tror ikke at jeg ville fortryde et sådan valg!!

Ellers nogle fantastiske billeder i denne tråd Icon_e_biggrin1 Stof til eftertanke, når der engang skal købes nyt ur!!

Miwes: Rigtig flot skive på dit Paul Picot.. Lækker farve combi med de rød/gule visere, giver faktisk god effekt og er med til at løfte det hele lidt højere op!
Mvh Henrik A

Min YouTube channel, subscribe hvis du syntes: https://www.youtube.com/watch?v=CQ67JCUpNRw&t=7s
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)