Hvordan har i det, med det nye urforum
Hvorfor dog det? hvor stor en procentdel er utilfreds? Icon_blink
P.N.
Svar
Jeg syntes godt om designet som det er nu og oplever ingen flimren. Det eneste jeg stadig savner er at "nye svar" rent faktisk viser nye svar!
Venligst
Henry Lerche Rasmussen
Icon_violin

Vulcain Owners Group
https://www.facebook.com/groups/326314512747838/
Svar
(11-05-2015, 10:54 AM)maclerche Skrev: Jeg syntes godt om designet som det er nu og oplever ingen flimren. Det eneste jeg stadig savner er at "nye svar" rent faktisk viser nye svar!
Også jeg - men mon ikke det kommer 😀
Svar
(10-05-2015, 09:02 PM)P.N. Skrev: Hvorfor dog det? hvor stor en procentdel er utilfreds?  Icon_blink
P.N.

Icon_+1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar
Nu da så mange har tilkendegivet deres utilfredshed med det nye forum, vil jeg gerne sige at jeg faktisk synes godt om det nye design, og jeg finder det på ingen måder mere uoverskueligt end det tidligere forum. Der er blot tilføjet mange nye muligheder, men det ser jeg bestemt ikke som nogen negativ ting :D
If you ain't using it, you abusing it!
Svar
(11-05-2015, 01:57 PM)jacobzimmer Skrev: Nu da så mange har tilkendegivet deres utilfredshed med det nye forum, vil jeg gerne sige at jeg faktisk synes godt om det nye design, og jeg finder det på ingen måder mere uoverskueligt end det tidligere forum. Der er blot tilføjet mange nye muligheder, men det ser jeg bestemt ikke som nogen negativ ting :D

Enig Jacob Icon_flag
P.N.
Svar
(11-05-2015, 11:19 AM)KimT Skrev:
(11-05-2015, 10:54 AM)maclerche Skrev: Jeg syntes godt om designet som det er nu og oplever ingen flimren. Det eneste jeg stadig savner er at "nye svar" rent faktisk viser nye svar!
Også jeg - men mon ikke det kommer ?

Har skrevet koden om, så det er hermed i test!
Svar
Super.

Fejlen kan ses lige nu for mig. Selvom at jeg har læst dit indlæg får jeg det stadig med under "Vis nye svar" hvor det jo skulle være registreret som læst og dermed forsvinde fra listen. Hvis du kigger på tidsstemplet på mit billede viser forummet at mit sidste besøg var kl 14.14 på trods af at kl. nu er 15.40 og jeg har været på flere gange siden da?

Klik på billedet for at får det op i format (kan det ikke også ændres?)
İmage
Svar
(11-05-2015, 03:40 PM)KimT Skrev: Super.

Fejlen kan ses lige nu for mig. Selvom at jeg har læst dit indlæg får jeg det stadig med under "Vis nye svar" hvor det jo skulle være registreret som læst og dermed forsvinde fra listen. Hvis du kigger på tidsstemplet på mit billede viser forummet at mit sidste besøg var kl 14.14 på trods af at kl. nu er 15.40 og jeg har været på flere gange siden da?

Klik på billedet for at får det op i format (kan det ikke også ændres?)
İmage

Problemet er at dit sidste login bliver registreret i en cookie, så det er en workaround der gerne skulle opdatere lidt oftere.

Martin
Svar
PHPBB opdaterede hver gang man trykkede F5 eller i det hele taget loadede siden igen, f.eks ved at trykke på logoet oppe i venstre hjørne - kan det ikke lade sig gøre her?
Svar

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)