Spørgsmål (Og en lille personlig historie) til GMT Master II
Nu er der jo ret stor forskel på design, udtryk og skivens diameter på et Datejust og et GMT (især den nye model), så det er måske ikke særligt realistisk at forvente, at de to ure er ens mht. graden af forstørrelse af dato - derudover kan forskellen på skivens diameter vel få GMT´ens forstørrelse til at se mindre ud, da skiven er væsentligt større end på en Datejust !!

Jeg ville ikke betænke mig fra at købe på stedet - navnlig ikke ved en velrennomeret forhandler som Klarlund !! Og skulle det senere vise sig, at Rolex havde lavet en fejl ved forstørrelsen af datoen på et parti ure, så vil det blot betyde et skift af glasset, tilmed gratis under garantien.

Men hvis det var tilfældet, at det var Rolex der havde lavet en fejl, så ville jeg personligt beholde uret en 30-40 år, idet det så ville være mange penge værd, da det ville være en sjældenhed !!! Icon_mrgreen
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Spørgsmål (Og en lille personlig historie) til GMT Maste - af pbr - 17-02-2015, 09:13 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)