12-02-2015, 11:05 PM
Jeg er opdraget med og har altid handlet ud fra devisen
en mundtligt aftale er lige så bindende som en skriftlig.
Men Efter jeg er blevet ældre men dog uden at have deltaget i den af John før omtalte lejrskole
Så har jeg fået en forståelse for hvis folk vælger at sælge til et højere beløb,
Selvom det betyder at de skal rende fra deres ord.
da der som John også er inde på der findes personer/familier hvor pengene vejer tungere,
End man måske helt forstå uanset hvor små beløb der for andre måtte være tale om.
Det ændre dog ikke på min tilgang til det at handle,
Og jeg har da også mere end en gang solgt en vare som aftalt selvom jeg var tilbudt en højere pris til anden side.
En god handel er når sælger og køber er tilfredse ( det kan der ikke sås tvivl om)
Og hvis man sagde ja til købers tilbud på ens vare må det være fordi man var tilfreds med tilbudet,
længere er den ikke i min optik.
Hvad der så ellers kan siges og gøres i bagklogskabens ulidelige klare lys,
Kan man ikke bruge til en sk.d.
en mundtligt aftale er lige så bindende som en skriftlig.
Men Efter jeg er blevet ældre men dog uden at have deltaget i den af John før omtalte lejrskole
Så har jeg fået en forståelse for hvis folk vælger at sælge til et højere beløb,
Selvom det betyder at de skal rende fra deres ord.
da der som John også er inde på der findes personer/familier hvor pengene vejer tungere,
End man måske helt forstå uanset hvor små beløb der for andre måtte være tale om.
Det ændre dog ikke på min tilgang til det at handle,
Og jeg har da også mere end en gang solgt en vare som aftalt selvom jeg var tilbudt en højere pris til anden side.
En god handel er når sælger og køber er tilfredse ( det kan der ikke sås tvivl om)
Og hvis man sagde ja til købers tilbud på ens vare må det være fordi man var tilfreds med tilbudet,
længere er den ikke i min optik.
Hvad der så ellers kan siges og gøres i bagklogskabens ulidelige klare lys,
Kan man ikke bruge til en sk.d.
Yoshikazu Akahane. 28/+50.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)