02-05-2012, 10:25 AM
Kristofferj Skrev:Det var også lidt for sjov, men jeg tror den måde vi læser bøger og aviser kommer til at ændre sig makant de næste år.
Der vil nok altid være bøger, men tror salget vil falde i takt med at, E-paper og ipads bliver mere og mere populære
Det er jo lidt pudsigt at aldrig har der været så meget gang i de mekaniske ure, som vi jo slet ikke har brug for (håber ikke konen læser dette) da klokken ses på alt omkring os, incl. vores mobil, men trods det faktum at de er flere 100 år, så er de kommet for at blive mange år frem i tiden.
På samme måde er det forhåbentlig med bøger, som lige nu er inde i " 80'ernes Quartz" bølge, men nede ved min boghandler er der ikke meget der tyder på afmatning, nærmest tvært i mod, heldigvis...
Jeg er selv stor forbruger af gadgets og læser rigtig meget via internettet og de abonomenter jeg har på forskellige magasiner, men når det kommer til bøger i god kvalitet, så vil jeg aldrig kunne få den samme glæde ved at kigge og bladre med min finger på en glasplade.
Vh. MW
Med venlig hilsen Michael
Elsker når ure kommer med en historie
Elsker når ure kommer med en historie

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)