29-12-2014, 09:49 PM
Stensbjerg Skrev:Facebook forklaringen forstår jeg ikke,Det jeg siger er at JEG føler man mister noget når man "bare" trykker Like på Facebook ifht. at skrive en kommentar og det ønsker jeg ikke på forummet. Jeg bruger aktivt alle sociale medier - og er glad for det - men jeg mener stadig at det er en negativ ting for et forum som dette, som efter min mening er noget andet end facebook. Sjovt nok havde de for nylig den samme snak på det svenske TimeToTalk og et flertal kom frem til at man ville miste noget af det personlige, (som netop er en af fordelene ved et lille community som dette) hvis man integrerede en "Like" funktion.
Hvis man ser sådan på funktionen hvorfor så i det hele bruge sociale medier (som debatten jo høre ind under)
Da disse medier jo bygger utrolig meget på funktioner som denne
D.Sandberg Skrev:Jeg er også rimelig sikker på, at likes vil kvæle forummets aktivitet.Helt enig.
Selvfølgelig vil de meget aktive medlemmer stadig poste, men det vil stadig falde og man mister muligheden for at startet en evt. God samtale / diskussion ud fra en kommentar.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)