Hvem går med håndledsgadgets/activitytrackere?
bcmb Skrev:Hold op det er sgu da smart med den vægt. Det næste bliver sgu at lokummet lige analyserer du-ved og fortæller om man skal ændre på kostsammensætningen og om man har optimal madoptagelse og fordøjelse Icon_e_smile

Jeg har ikke en ambition om at skulle tabe mig, eller opnå et bestemt mål, men blot et ønske om at leve lidt mere aktivt, og få en bedre søvn (noget som både fitbit flex og Jawbone også kan monitorere).

He he ........... synes jeg har læst et eller andet om, at et sådant lokum rent faktisk findes !! :-D

Med Fitbit One kommer der også et armbånd der spændes omkring håndleddet med velcroluk og med en lomme til Fitbitten, hvor den kan være når den tages ud af bælteholderen.

På den måde kan den også monitorere din søvn, hvor mange gang i løbet af natten du er vågen og i hvor mange perioder og hvor længe, du er rastløs ! Icon_e_smile

Det er en fascinerende lille dims ................ og den er helt klart med til at motivere mig !! Icon_e_biggrin1
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Hvem går med håndledsgadgets/activitytrackere? - af pbr - 21-09-2014, 02:48 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)