28-06-2014, 05:02 PM
JesperC Skrev:Ærgerligt!.. Jeg ville personligt tage ind til Sarøe, og bede om at snakke med ur-mageren, for at have mulighed for at kigge ham i øjnene..
HVIS du er helt sikker på det er et mærke de har påført, ville jeg tage den "hele vejen" om nødvendigt.. alene af principielle årsager..
Jeg er helt sikker på det mærke ikke var der. Jeg undersøger også mine muligheder, jeg tror bare desværre der ikke er så meget jeg kan gøre.
KlausM Skrev:Uha en dum situation. Hvorfor er det ikke praksis at et ur gennemgåes visuelt ved indlevering? Hvis jeg havde modtaget det ur (med skramme) havde jeg gjort opmærksom på det for ikke at stå i denne situation.
Mvh
Klaus
Det ærger også mig man ikke gør det.
nicolaib Skrev:Hvis uret skulle poleres ved serivice så snakker man vel med ekspedienten om eventuelle buler/hakker i uret som ikke kan fjernes? Ved sådan en bule burde urmageren da gøre opmærksom på at den ikke kan fjernes, med mindre man overpolerer og dermed gør kassen skæv... Så jeg ville hive fat i dem igen og få fat i personen der fik indleveret uret... Mange ville da kunne huske sådan et hak...
Uret skulle ikke poleres og ekspedienten kiggede ikke uret efter da jeg indleverede det.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)