05-01-2012, 12:19 PM
pbr Skrev:Der var engang én, der sagde til mig, at alle og enhver, der har penge nok, kan gå ned i en butik og pege på en hylde og købe et Rolex Submariner ......... den nyeste, dyreste og sejeste model !! Men det er ikke alle og enhver, der forstår at sætte pris på og i stand til at finde f.eks. en vintage Sub. Og det er lige præcis derfor, at de ure, jeg ejer, som jeg er mest glad for, er en Sub 5513 fra 1970, en Aquatimer GST 3536-1 fra 1999 og nu en Constellation fra 1960 !! De signalerer, at man godt kan lide ure, men også at det ikke blot er for at signalere "penge" !! Og hvis man får kommentarer pga. uret, så er det højest sandsynligt fra én, der forstår sig på ure !Netop det du beskriver herover, er det eneste minus ved mit Daytona.
Hvis man ikke kender mig, så ligner det netop bare en stangvare pillet ned fra hylden.
Der er meget mere i det for mig (og de fleste andre der finder ind her, eller tilsvarende steder)
Jeg ville nu også gerne bytte det med et vintage af slagsen, meeeeen......så skal jeg lige sælge lidt organer
Nej, jeg klarer mig nu nok med en af de nyere modeller
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)