27-11-2013, 06:31 PM
Dam Skrev:Emnet er ment, som en oplysning til os brugere.
Jeg kikker dagligt på ur siderne, og jeg mener personligt kun at det er CT-Watches og Timetowatch hvor priserne stadig er fornuftige, og jeg ved godt at når jeg nævner dette, er der mange der vil reagere! Men det er min personlige opfattelse, og skal på ingen måde ses som kritik til de andre der også er på nettet..
Jeg vil bare gerne høre, og det er rigtigt at markedet holder stand eller ej ? Er priserne for høje i dk ? eller følger de konjunkturerne i eu ??
For at leve op til dine fordomme om at man vil reagere :D
Syntes ikke din udtalelse holder helt vand, selvom jeg medgiver at specielt timetowatch, på nogle ure, har nogle super skarpe priser. I den forbindelse skal du være opmærksom på at salgsprisen er en ting - en anden er den pris man bliver tilbudt for et evt. bytte ur.
Og for mig - som oftest er ude i byttehandler, ser billedet i hvert fald noget anderledes ud.
Efter min vurdering (andre er klogere end jeg) er priserne ikke for høje i DK. Det har måske været tilfældet på specielt brugt Rolex sportsmodeller men syntes priserne har fundet det rette niveau for nu - over tid vil de naturligvis forsat stige.
Sent from my iPad using Tapatalk HD

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)