Pingo med nyt gummi - og med en god ende ! ;-)
Kristofferj Skrev:Jeg glæder mig ikke til den dag jeg bliver så gammel at jeg får pels på armene Icon_e_biggrin1

Mega fedt ur, er det ikke også dig der har en mesh lænke til den?
Syntes helt klart den gamle ser bedre ud, og man skal da næsten have den der dykkeroversigt med:D

En af mine venner har faktisk en liggende han ikke bruger, det mangler bare nye batterier, det kunne være jeg måtte arve det.

Når man bliver ældre (jeg nægter at bruge ordet "gammel"), så bliver man også kuldskær ............. og så er pels altså en rar ting !! Icon_sign

Jo, jeg har også en mesh lænke, der passer til den og den er også rigtig fed til uret - men en gang imellem har man bare lyst til at gå "back to basic" og uret er tilpas råt til, at når "push comes to shove", så er det altså den originale gummirem, der ser bedst ud til uret.

Men jeg har også haft NATO rem + en "kevlar" rem på uret, så det er egentlig ret alsidigt, idet jeg synes, at det ser godt ud med dem alle på !

Hvis du kan "arve" din kammerats Pingo, så skal du helt sikkert slå til - det er et suverænt ur !! Men sørg for at gå til en "rigtig" urmager og få skiftet batteri - det er ikke helt ligegyldigt, hvilket batteri, der lægges i og så er det vigtigt, at være omhyggeligt med urets pakninger, for at det bliver ordentligt vandtæt !

Her kommer så et par billeder mere !! Icon_love

İmage

İmage

İmage
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Pingo med nyt gummi - og med en god ende ! ;-) - af pbr - 20-02-2012, 10:29 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)