Er vi for konservative i vores urvalg?
Jeg ved ikke om hele diskussionen er en smule "overdreven".

Vi kunne jo også sige at vi er en del af EU og har et stort marked. Hvorfor taler vi om at vi er konservative i Danmark? Skulle folk fra Slesvig så tale om at de er konservative i Slesvig? Altså der er jo lokalområder over alt. Hvis begrænsningen er hvor langt man vi køre for at se et ur er der vel ikke så stor forskel på om man bor i Danmark eller i Tyskland, men mere hvor stor by man bor i nærheden af.

Det er afgjort lettere at komme i kontakt med en køber til et GP hvis man bor tæt ved København end hvis man bor midt på "Lüneburger heide".

Og det er klart at der er mange større byer i Tyskland, men der er også meget land.... udkandts-Tyskland om man vil.

Jeg tror at med ure skal vi bare være glade for at markedet udvider sig i takt med at folk får mere og mere tillid til Pay pal og at handle i en virtuel verden.

Danskerne er ikke mere konservative end andre europæere, tror jeg. Det handler mest om hvor mange penge man har - og da velstanden måske er mere fordelt i Danmark end i Italien, gør det måske en forskel på hvad der kan sælges.

vh Baun
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Er vi for konservative i vores urvalg? - af MortenKN - 20-09-2013, 02:34 PM
Re: Er vi for konservative i vores urvalg? - af baun - 24-09-2013, 11:00 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)