Er vi for konservative i vores urvalg?
Jeg ville gerne hive flere spændende sager hjem, men det er umuligt at sælge i DK, og her er det en hårfin balance at drive forretning samtidig med at handle de ure jeg personligt finder spændende Icon_mad Set med kyniske forretningsmæssige øjne, er det dumt at handle andet end de kendte og klassiske modeller i 10-40 k klassen, da det er det der sælger i DK og dermed lang lagertid. Hvis der så kommer et AP Jules Audemars eller lignende ind som kan sælges til små 40 k, er det nu også en ok deal. Det var hurtigt solgt, og der var faktisk rift om uret. Men vi skal ned i ca. 1/3 af nyprisen på den slags før det er interessant. Samme gælder VC Overseas modellerne jeg også har solgt nogen af. Priserne skal være super gode og ofte skal man tage en masse andre ure i bytte som man ikke kan lave penge på.

Personligt ville jeg da hellere være high-end dealer, men så ville der ikke være meget omsætning/profit i biksen desværre Icon_mad

/Mads
İmage
Nyheder fra urverden via Facebook: http://www.facebook.com/timetowatch.dk
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Er vi for konservative i vores urvalg? - af MortenKN - 20-09-2013, 02:34 PM
Re: Er vi for konservative i vores urvalg? - af TimeToWatch.dk - 24-09-2013, 10:17 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)