19-09-2013, 07:04 PM
Jeg vil nøjes med at tale for mig selv og ja, jeg er generelt for konservativ/forsigtig. Eller det vil sige - det føler jeg at jeg har været gennem tiden. Gennem min udvikling som urtosse har jeg været gennem flere forskellige faser og en del af disse har været præget af forsigtighed og overvejelser om gensalgsværdi. Er jeg nået sidste fase og har jeg "fundet mig selv" ifht. til min smag i ure ved man aldrig, men det er uden tvivl de lidt mindre sikre mærker/ure der tiltaler mig for tiden. Påvirkningen fra andre urtosser via sociale medier/fora m.m. har klart spillet en stor rolle i mine valg gennem tiden og jeg bliver helt sikkert påvirket af andre og får på den måde øjnene op for ure jeg ikke tidligere har interesseret mig for og er ikke bleg for at indrømme det. Tidligere har gensalgsværdi spillet en større rolle end på nuværende tidspunkt og jeg får derfor prøvet noget lidt andet end de gængse mærker for tiden.
Om vi er for konservative generelt tror jeg er sandt, men taget i betragtning hvor lille et land DK er, så tror jeg faktisk at vi har et ret "sundt" samlermiljø ifbm. ure og en stigende interesse tror jeg fremadrettet vil bidrage til at vi ser flere spændende ure i DK. For mit vedkomne har jeg for tiden svært ved at få øjnene fra GO.
Om vi er for konservative generelt tror jeg er sandt, men taget i betragtning hvor lille et land DK er, så tror jeg faktisk at vi har et ret "sundt" samlermiljø ifbm. ure og en stigende interesse tror jeg fremadrettet vil bidrage til at vi ser flere spændende ure i DK. For mit vedkomne har jeg for tiden svært ved at få øjnene fra GO.
Mvh. KimT Tjek min Instagram ved at klikke her

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)