17-09-2013, 12:34 PM
Vær obs på den vurderingspris på 100 k jo skal afspejle en hammerslagspris og dertil salær på 20 % så hvis man sætter sig i købers sted skal vurderingen ligge lidt under markedspris for at totalprisen inkl salær afspejler markedsprisen. Tror jeg...!!!
Jeg er helt enig i din betragtning mht. "value for money". Her er vi ude i noget meget fornuftigt. MEN du skal ikke sammenligne med et tilsvaredne fra PP (ref. 5070), da du næppe finder noget mere overpriced kronograf ur
De har altid været handlet til over listepris og været en samler-darling i mange år. Her er der gået udbud/efterspørgsel/samler mani i den. Du kan finde Roger Dubois med samme fine Lenmania baseret værk i samme finish for 50-55 k, så priserne svinger voldsomt og urets udseende og mærke er det der sætter prisen.
/Mads
Jeg er helt enig i din betragtning mht. "value for money". Her er vi ude i noget meget fornuftigt. MEN du skal ikke sammenligne med et tilsvaredne fra PP (ref. 5070), da du næppe finder noget mere overpriced kronograf ur
/Mads

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)