04-09-2013, 09:45 AM
mqa Skrev:Jeg tror, jeg vil vente på, den nye 1957 kommer på brugtmarkedet. Det er en super flot model, som har alt, jeg skal bruge i et ur. Derudover har den Omegas in-house værk, som jeg synes, er meget interessant. Eneste fejl er, at der ikke er quick-set dato, men hvis man alligevel kun har ét ur, så bliver det vel brugt dagligt, og man skal altså ikke sætte datoen hver anden måned.
Jeg er jo den lykkelige ejer af en HV med cal 8500 - og kan sige at quick set dato på den (altså der hvor man kun stiller den lille viser) virker fint nok også selvom man skal 10-15 dage frem eller tilbage. det tager under et minut. nej så skulle du prøve et tidligt calendar med lille glat møjkrone
hvilken ny 1957
I år lancerer OMEGA nyheden Speedmaster '57 Co-Axial Chronograph. En innovativ nyhed, der hylder den legendariske originalmodel, men som er designet til selv at udforske nye udfordringer med adskillige detaljer, der er inspireret af originalen.
OMEGA Speedmaster er essensen af et solidt og præcist ur med et tidløst design og lige siden lanceringen for 56 år siden har Speedmaster været definitionen på det klassiske kronograf-ur.
Vejledende pris: 52.500 kr. (lænke) og 61.900 kr. (rem)

vh Baun
Se min samling og profil
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer
Constellation
Genéve
Seamaster
Øvrige Omegaer

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)