Urdebatten / Urforum
Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Omega - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Mærke-dedikerede urfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=77)
+--- Forum: Omega (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=80)
+--- Tråd: Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Omega (/showthread.php?tid=59861)

Sider: 1 2 3

Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Omega - baun - 31-08-2013

Hvis du kun må eje og bruge et ur og det skal være Omega og budgettet er 35 K (gerne brugt), hvad ville du så vælge?

Og for lige at præcisere. Ikke hvad skulle jeg vælge, men hvad ville du vælge til dig selv...... Og meget gerne, hvorfor.

Vintage, nyt, lidt brugt, meget brugt. Du skulle købe det nu og hænger på det resten af livet til det hele.

Vh baun

Re: Sv: Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Om - KimT - 31-08-2013

Omega PO (gerne den nye model)
Omega er for mig = dykkerure, hvorfor dette er mit valg og så er det også det der passer bedst til mig efter min mening.

Re: Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Omega - Sociologen - 31-08-2013

KimT Skrev:Omega PO (gerne den nye model)
Omega er for mig = dykkerure, hvorfor dette er mit valg og så er det også det der passer bedst til mig efter min mening.
+1 ;)

Re: Sv: Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Om - Ralle - 31-08-2013

KimT Skrev:Omega PO (gerne den nye model)

Icon_+1 Men den "gamle" PO ville jeg også være 110% tilfreds med.

Re: Sv: Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Om - KimT - 31-08-2013

Ja den "gamle" er også et fantastisk ur Icon_e_wink

Re: Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Omega - jk - 31-08-2013

Det kan kun blive en Speedmaster cal. 321.
JK
İmage

Re: Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Omega - stenstrupigen - 31-08-2013

PO Chrono med orange krans.

Men jeg er også glas for Seamaster proff, 41 mm i diameter med sort krans og quartværk. Den er dog svær at få fat i fra ny.

Re: Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Omega - Miwes - 31-08-2013

jk Skrev:Det kan kun blive en Speedmaster cal. 321.
JK
İmage

Icon_+1

Vh. Michael

Re: Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Omega - Palleurup - 31-08-2013

Det ville helt klart blive en Constellation pie-pan, fra engang i tresserne, i 18 karat guld.
Uret har et klassisk look, og så er guld et lækkert materiale til et ur.
Jeg mener, hvis et 50 år gammelt ur stadig appellerer til mig, vil det nok også fortsætte med det.
Jeg er ikke så sikker på at jeg ville være glad for en PO om 50 år.
Men jeg kunne selvfølgelig godt købe en PO nu, og så satse på at blive 100 år Icon_e_biggrin1

Re: Hvis du kun skulle have eet ur og det skulle vare Omega - KlausM - 31-08-2013

Nyeste PO Big Size på gummi. Eneste konkurrent er en Speedy Pro.
Mvh
Klaus