09-06-2025, 08:43 PM
(06-06-2025, 10:27 AM)cfnissen Skrev:(05-06-2025, 12:50 PM)Stensbjerg Skrev: Vores datter står og skal flytte til København,
i den forbindelse er der jo mange ting man skal købe for første gang,
hvilke bla. udmøntede sig i en tur i IKEA for hende og fruen, jeg blev hjemme![]()
…
Det rør altså et far hjerte og så bliver man altså glad.
Det er det bedste. Prøver også bevidst at smitte mine to børn. De har fx. begge et JLC ur![]()
Claus
Hvis du har brug for flere børn er jeg åben for adoption



Sent from my iPhone using Tapatalk


![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)