Så bliver man altså glad.
#5
(06-06-2025, 10:27 AM)cfnissen Skrev:
(05-06-2025, 12:50 PM)Stensbjerg Skrev: Vores datter står og skal flytte til København,
i den forbindelse er der jo mange ting man skal købe for første gang, 
hvilke bla. udmøntede sig i en tur i IKEA for hende og fruen, jeg blev hjemme Icon_e_biggrin1



Det rør altså et far hjerte og så bliver man altså glad. Icon_Up

Det er det bedste. Prøver også bevidst at smitte mine to børn. De har fx. begge et JLC ur  Icon_smil

Claus


Hvis du har brug for flere børn er jeg åben for adoption


Sent from my iPhone using Tapatalk
Jacob
İmage
[-]
  • cfnissen, PHO, ultoman
Svar


Beskeder i denne tråd
Så bliver man altså glad. - af Stensbjerg - 05-06-2025, 12:50 PM
Så bliver man altså glad. - af HG - 06-06-2025, 09:37 AM
RE: Så bliver man altså glad. - af cfnissen - 06-06-2025, 10:27 AM
Så bliver man altså glad. - af PHO - 06-06-2025, 09:06 PM
Så bliver man altså glad. - af julle - 09-06-2025, 08:43 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)