Urdebatten / Urforum
Så bliver man altså glad. - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Så bliver man altså glad. (/showthread.php?tid=84010)



Så bliver man altså glad. - Stensbjerg - 05-06-2025

Vores datter står og skal flytte til København,
i den forbindelse er der jo mange ting man skal købe for første gang, 
hvilke bla. udmøntede sig i en tur i IKEA for hende og fruen, jeg blev hjemme Icon_e_biggrin1

Efter en flot eksamen sidste år hvor hun efterfølgende var ude og rejse,
har hun arbejdet målrettet med øje for at spare penge op.

Derfor blev jeg lidt overrasket da hun forleden kom og spurgte om jeg ikke kunne hjælpe hende med at købe et ur,
hun har tidligere alene haft et mode ure (brugt under skole tiden) samt et sports ur som hun benyttede non stop da hun aftjente værnepligt.

Hun vidste hvilke look hun ville have men var lidt bekymret for at hun ikke fik noget for pengene hvis hun gik med det mode ur hun havde kig på, 
Så vi begyndte at kigge samme, og jeg viste hende C24s muligheder. (sand hygge Icon_cool)

Enden blev at hun besluttede sig for denne model fra Tissot.
 Tissot PR 100 Chronograph 40mm White Dial Gold Watch T150.417.... sælges for 3.938 DKK af en Seller på Chrono24

Hentet hjem sprit nyt fra Spanien til en skarp pris, 
uret er virkelig super vfm i mine øjne, men at se hendes glæde over det første "rigtige" ure som hun selv har arbejdet for at kunne købe,
Det var priceless!

Det rør altså et far hjerte og så bliver man altså glad. Icon_Up


Så bliver man altså glad. - HG - 06-06-2025

Dejligt at se og godt valg af ur


Sent from my iPhone using Tapatalk


RE: Så bliver man altså glad. - cfnissen - 06-06-2025

(05-06-2025, 12:50 PM)Stensbjerg Skrev: Vores datter står og skal flytte til København,
i den forbindelse er der jo mange ting man skal købe for første gang, 
hvilke bla. udmøntede sig i en tur i IKEA for hende og fruen, jeg blev hjemme Icon_e_biggrin1



Det rør altså et far hjerte og så bliver man altså glad. Icon_Up

Det er det bedste. Prøver også bevidst at smitte mine to børn. De har fx. begge et JLC ur  Icon_smil

Claus


Så bliver man altså glad. - PHO - 06-06-2025

Fars klokke

İmage

Datters klokke

İmage


Så bliver man altså glad. - julle - 09-06-2025

(06-06-2025, 10:27 AM)cfnissen Skrev:
(05-06-2025, 12:50 PM)Stensbjerg Skrev: Vores datter står og skal flytte til København,
i den forbindelse er der jo mange ting man skal købe for første gang, 
hvilke bla. udmøntede sig i en tur i IKEA for hende og fruen, jeg blev hjemme Icon_e_biggrin1



Det rør altså et far hjerte og så bliver man altså glad. Icon_Up

Det er det bedste. Prøver også bevidst at smitte mine to børn. De har fx. begge et JLC ur  Icon_smil

Claus


Hvis du har brug for flere børn er jeg åben for adoption


Sent from my iPhone using Tapatalk