Urforum - Sponsor, lukning eller salg
#10
Det jeg i øjeblikket laver som adminstrator er reelt ikke meget. Men som IT nørd irriterer det mig, at der er noget, der ikke helt fungerer - læs f.eks. min post til nye brugere. Jeg aner ikke, hvordan man skal få netop det til at fungere. At starte helt forfra, hvorved alt nuværende på et tidspunkt, der ikke er langt ude i fremtiden, vil forsvinde vil have den fordel, at det kan gøres med moderne versioner af alt tilgængeligt software, herunder måske noget "pænere" end det phpbb, vi vist anvender nu.

Jeg bruger ikke selv tap-a-talk, men kan forstå, at det bliver sværere og sværere at lave fornuftigt billedupload uden at det koster penge. Sådan må det være - det er nu engang ikke gratis. Uanset hvem, der måtte vælge som hosting leverandør skal der betales ved kasse et, og mit realistiske bud er, at de 2500 som phrede nævnte, nok er realistisk for et nyt system. Og det gider jeg ikke betale af egen lomme.

Jeg betaler også gerne 500 om året for fortsættelse, men så er vi så vidt jeg kan se også kun to, der direkte har tilbudt det, så vi mangler nogen for at nå de 2500.

/Bjørn.
Svar


Beskeder i denne tråd
Urforum - Sponsor, lukning eller salg - af phrede - 11-10-2024, 03:50 PM
Urforum - Sponsor, lukning eller salg - af phrede - 14-10-2024, 01:04 AM
RE: Urforum - Sponsor, lukning eller salg - af bjorn_e58 - I går, 04:05 PM



Brugere der kigge i denne tråd: 6 gæst(er)