Urforum - Sponsor, lukning eller salg
#4
Ligesom Bjørn har jeg også været med siden Jan Kirks tid og har oplevet forum udvikle sig henover tiden, fra at hedde Vintageure/Urforum, til Urdebatten og frem til nu ................. lidt en nedadgående spiral må man sige i forhold til aktivitetsniveau og horologisk indhold.

Men jeg nyder også at rode lidt rundt herinde, skrive et indlæg eller to en gang imellem osv.

Vi var en gruppe mennesker, der efter Phredes overtagelse satte os sammen og forsøgte at tænker "nye" tanker om at udvikle forum - men det blev aldrig rigtigt til noget. Vi havde nok ikke den nødvendige tid og energi til det + det gamle software forum hviler på, som vel blot er et BBB board med et pænt "skin" satte alt for mange begrænsninger.

Jeg er ligesom Bjørn villig til at deltage med f.eks en plovmand om året for at holde forum gående i den form det er nu - men har ikke tid, økonomi og energi til at gøre mere ved det.

Kan godt tage en tørn som moderator, hvis det er nødvendigt - men det ser nu ud til at forum kører fint i sig selv uden de store slagsmål som vi engang var vidne til  Icon_e_biggrin1
/Peter


"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
[-]
  • Stensbjerg
Svar


Beskeder i denne tråd
Urforum - Sponsor, lukning eller salg - af phrede - 11-10-2024, 03:50 PM
RE: Urforum - Sponsor, lukning eller salg - af pbr - 13-10-2024, 09:10 PM
Urforum - Sponsor, lukning eller salg - af phrede - 14-10-2024, 01:04 AM



Brugere der kigge i denne tråd: 9 gæst(er)