Urforum - Sponsor, lukning eller salg
Jeg har været med helt tilbage fra Jan Kirk's tid og har i perioder været betydeligt mere aktiv, end jeg er nu. Det bliver jo reelt bare til et wrist-shot i ny og næ, og så måske en "thumbs up" i ny og næ. Lad os være ærlige - der er ikke meget tilbage af den diskussion, vi engang havde. Vi gamle husker f.eks. baun, Hannover, Geodoc, og Mads Gjødesen var også aktiv engang. De var en slags fyrtårne, der særdeles gerne spredte deres viden. Jo, der kommer da stadig - dog for sjældent - egentligt nyt, og vi ser da også fornutfige spørgsmål og svar. Og jeg nyder i høj grad når cfnissen rapporterer fra et af de steder, hvor vi andre bare må drømme om at komme.

Vi er jo nok især en lille skare af efterhånden gamle mænd, der hygger med hinanden.

Men hvad skal vi gøre? Erstatte det af en mailingliste? Så kan vi hygge videre sålænge vi stadig er i denne verden, men det giver ikke meget nyt pust. Hvis det forsvinder vil jeg afgjort savne, lige at tjekke ind i mellem, og det vil den lange historie taget i betragtning være virkelig ærgerligt. Men så heller ikke værre....!

@phrede: Hvor lang tid har vi at løbe på? Hvor meget drejer det sig om årligt? Jeg spytter gerne i kassen, og crowdfunding er jo så moderne. Måske skal det lige tænkes igennem, hvordan det eventuelt kan køre videre.

/Bjørn.
[-]
  • phrede, Stensbjerg
Svar

Beskeder i denne tråd
Urforum - Sponsor, lukning eller salg - af phrede - 11-10-2024, 03:50 PM
RE: Urforum - Sponsor, lukning eller salg - af bjorn_e58 - 13-10-2024, 04:59 PM
Urforum - Sponsor, lukning eller salg - af phrede - 14-10-2024, 01:04 AM
Urforum - Sponsor, lukning eller salg - af julle - 16-10-2024, 07:28 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)