14-03-2024, 11:41 PM
(14-03-2024, 03:20 PM)Stensbjerg Skrev: Super tråd, personlig er jeg af den overbevisning at vi skal lidt tilbage til det siden engang handlede meget om, og som de alle "moderne sider" ikke er stærke i.............
Jeg er helt enig i, at vi skal tilbage til det siden handlede om for en del år tilbage - nemlig nørderi, både historisk, teknisk og horologisk !!
Billeder af ure og deling af nye urkøb og oplevelser er fint og giver også aktivitet, men det adskiller sig ikke fra det, som FB siderne også kan.
GTG og sammenkomster m.v. er bestemt også en god ting og er med til at knytte sidens brugere tættere sammen - men det er en fejl at tro, at det er noget som er forbeholdt denne side ................ jeg er med i et par af de FB relaterede sider og dér arrangeres der altså også GTG m.v. ......... både spontane og mere planlagte. Dér er vi altså ikke specielle !
Men vi kunne måske skille os ud ved f.eks. at lave "tema-baserede" GTG'er - arrangementer, der har et hoved tema, hvor man kan blive beriget med viden fra nogle af de medlemmer som f.eks. nørder indenfor ure med militær baggrund, vintage Omega'er eller andre mærker, osv osv ?
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"