21-12-2021, 11:44 PM
(21-12-2021, 11:13 PM)jazzman Skrev: Mine indkøbe startede da jeg meldte mig til Richardo, en swiss auktion side. Først købte jeg en certina mesh lænke
Samme sted blev det til en vintage certina ds2, samme ur min far havde
Og til sidst fra richardo en Certina ds1 chronograph moonphase Le , et ur der sjældent er til salg
Som sidste ur blev det til et certina ds ph500 , en model jeg allerede havde men et godt tilbud kom og jeg havde jo også et sølvbryllup på vej, såå
Sent from my iPhone using Tapatalk
Wow. Der har da også været gang i den i 2021!
Den der DS1 - kan du dele lidt flere billeder og lidt info. Den er godt nok smuk.
Ph500 er heller ikke dårlig - og godt at der var en undskyldning :-)
Tak for deling,
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk
(21-12-2021, 11:24 PM)Stensbjerg Skrev: Spændende moves i har lavet gutter, du vinder klart Claus med dit E.Lab.
Hos mig stod den kun på et indkøb og intet ud, uret er fra et af mine favorit mærker nemlig Seiko ref.Nr. SBDB013.
En model jeg havde gået og luret på i flere år da det rummer meget jeg elsker ved Seiko, og så ønskede jeg et stort modspil til mit DB. Så da et blev slået til salg på FB og fruen sødt spurgte om det var interessant for mig, så røg jeg til Fyn asap og hentede det hjem.
…
Haha. Her handler det vist om at være med og ikke at vinde. Fedt at se hvad der dukker op i historierne.
Flot Seiko! Og ikke mindst dejligt med forståelse fra fruen. Så behøver man ikke snige det ind ad døren. Det skulle efter sigende være lidt svært….har jeg hørt ;-)
Tak for update,
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)