15-10-2021, 05:19 PM
Som allerede beskrevet i denne post i tråden "Dagens Ur", så er der kommet en lille ny til hos mig - dog i den langt mere beskedne ende end Claus´s fantastisk flotte Lange !!
Jeg lovede også, at komme med et par billeder mere, når jeg fik gang i et kamera der er lidt bedre end mit iPhone
So here goes !!
Dog skal jeg med det samme tage lidt forbehold - jeg har fået nyt kamera, så jeg skal lige vænne mig til at tage macro shots med det - men de er da i det mindste bedre end mobilbillederne
Den forfærdelige faux croco er skiftet ud med en canvass rem på butterfly spænde, som er noget mere komfortabel og som er OK til uret, indtil den brune læderrem ankommer.

Citat:Netop nyankommet i dag - Escapement Time med Seiko VH31 high beat quartz værk, der får sekundviseren til at bevæge sig næsten som et low beat mekanisk værk.
Kassen og skiven tydeligt inspireret af King Seiko fra 70’erne - kassen er fuldt poleret, kronen signeret, skiven er off white (elfenbensagtig) ingen dato eller lume, blåneret sekundviser (skulle være ægte blånering).
Sort faux croco læderrem (ny ordentlig brun distressed læderrem og foldespænde bestilt fra Uhrenarmbandversand).
Kassediameter omkr 40mm uden krone (har ikke lige haft skydelæren fremme endnu), 20mm mellem hornene og 50 ATM vandtæthed.
Alt i alt fantastisk hvad man kan få for 900kr incl. forsendelse fra Kina via Aliexpress undefined
Flere billeder følger, når den nye rem ankommer.
Jeg er godt tilfreds !
Jeg lovede også, at komme med et par billeder mere, når jeg fik gang i et kamera der er lidt bedre end mit iPhone
Dog skal jeg med det samme tage lidt forbehold - jeg har fået nyt kamera, så jeg skal lige vænne mig til at tage macro shots med det - men de er da i det mindste bedre end mobilbillederne

/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)