Downsizing ........ of sorts ! Nu med frustration !
Grand Seiko er vildt flotte - men de modeller, som jeg kan lide koster mere end jeg er parat til at give for et ur i min nuværende livssituation  Icon_smil

Det der tiltaler mig ved SARB033 er, at det er så enkelt og stilrent og at det selv med de overdrevne priser de sælges til nu, trods alt stadig kan findes til omkr. 5K - lidt mere håndtérbart for mit vedkommende  Icon_smil

Det er dog muligt, at jeg kommer til at give op mod 6K for det, idet jeg har det skidt med riser på lunetten (som jeg ikke selv er skyld i  Icon_blink ).

Mht. at sælge alt for at få det ene grail-ur, så er det jo ikke lige den mission jeg er ude i - jeg er stadig glad for mine øvrige ure...... inclusive dykkerne  Icon_e_biggrin1 Og der er en 3-4 ure i min boks, som jeg aldrig kommer til at skille mig af med :-) 

Samtidig er den samlede værdi af min lille ursamling, slet ikke i nærheden af at kunne financiere min "rigtige" grail  Icon_smil

Den øvelse, jeg nærmere er ude i, er at jeg nu har konstateret, at jeg rigtig gerne vil have eet bedre ur i samlingen i stedet for mine små 5´ere, men i samme stil - og dér vil en SARB033 være lige i "the sweet spot"  Icon_hjerte
/Peter

"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
Svar

Beskeder i denne tråd
RE: Downsizing ........ of sorts ! - af KOP - 06-03-2021, 01:48 AM
Downsizing ........ of sorts ! - af pbr - 06-03-2021, 11:37 AM
Downsizing ........ of sorts ! - af cfnissen - 06-03-2021, 01:23 PM
RE: Downsizing ........ of sorts ! - af doxa300 - 06-03-2021, 01:25 PM
RE: Downsizing ........ of sorts ! - af pbr - 06-03-2021, 02:52 PM
RE: Downsizing ........ of sorts ! - af pbr - 11-03-2021, 09:32 AM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)