20-01-2021, 12:55 PM
(20-01-2021, 12:05 PM)TH Skrev: Tænker du ikke, at uret godt kunne blive en MOD-favorit, med et væld af skiver, glas mv.?
Takker
Jo, det skulle ikke undre mig, om der sagtens vil kunne udvikle sig et marked med mange mod-dele til dette ur. Der er allerede en del af de faste, der kan levere lænker til uret (Strapcode, Uncle Seiko, Long Island Watch osv.) og så vidt jeg ved, kan man allerede købe safirglas både i flad og i domed udgave til det.
Jeg skal ikke afvise, at jeg på et tidspunkt kunne finde på at skifte glasset til safir, når det originale hardlex en dag er kommet til at se lidt for slidt ud
Personligt tror jeg dog, at jeg vil vælge den flade udgave og dermed holde uret så originalt i udseende som muligt. Men vi får se !
Her kommer lidt flere billeder:

/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)