19-01-2021, 10:07 PM
Du har ret i, at EDC som koncept mest anvendes i forbindelse med enten våbenbæring eller i hvert fald i forbindelse med foldeknive m.v. - dog har udtrykket efterhånden også fundet vej til at anvendes i forbindelse med de accessories som man bærer rundt på i hverdagen, som mobil, nøgler, skriveredskaber, lighter og tobak (for rygerne), kniv (og i visse lande håndvåben) og også armbåndsur.
Det er måske lidt en nyskabelse at anvende udtrykket indenfor vores lille verden, men jeg må indrømme, at jeg synes egentlig det passer meget godt i den sammenhæng også
Det er måske lidt en nyskabelse at anvende udtrykket indenfor vores lille verden, men jeg må indrømme, at jeg synes egentlig det passer meget godt i den sammenhæng også
/Peter
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"
"The darkest places in Hell are reserved for those who maintain their neutrality in times of moral crisis" - Dante Alighieri, "Divine Comedy"

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)