Året (uret?) der gik - tilbageblik på 2020
Her gav 2020 4 ure hvor af et er blevet de var alle en del af min "Max 5k rejse" de var.

Citizen Grand Touring. Et fedt ur især hvis man vil have noget de andre ikke går med, for mig satte det sig bare lidt for meget mellem 2 stole for pænt til tool for tool til at være en dresser men fedt bekendtskab.

Helson Shark diver carbon: Havde længe ville prøve et carbon ur og udvide mærke horisonten et fedt ur men blev aldrig gode venner med gummi remmen (som jeg mener høre til uret)

Yema superman heritage bronze virkelig årets indkøb har kun godt at sige om det ur blev alene solgt fordi jeg har noget i støbeskeen som jeg er ved at se om jeg kan få til at ske

Casio Oak (købt af onkeldunkel) taxi herfra for den handel et ur jeg er rigtig glad for og går en del med har derud købt full metal jacket Kit til den så der er lidt at lege med.

İmageİmageİmageİmage

Out of the blue kom der lige en tilføjelse til mine ur moves i 20 det blev til et Yema igen (jeg er vild med deres ure) denne er deres model kaldet Lagoon som oprindeligt var den som fik mig til at kigge i deres retning er vild med hele pakken men den blå sun burst skive er bare fed her sammen med mit DB i yema wallet.

Sendt fra min ANE-LX1 med Tapatalk
İmage
Yoshikazu Akahane. 28/+50.
Svar

Beskeder i denne tråd
Året (uret?) der gik - tilbageblik på 2020 - af Stensbjerg - 17-12-2020, 05:57 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)