Omegas renæssance og hvor langt er de nået?
Jeg synes at de, er nået et pænt stykke ad vejen, men sang som Swatch synger, er den samme jeg fik fra deres Omega-repræsentant i Kbh 2001 på min anden arbejdsdag: Priserne skrues op til Rolex niveau, mængden af AD´er skæres drastisk ned, (dengang fra 248 til ca 40 - i dag fra de 40+ til 8-9 stykker), nye innovative ting på vej (dengang: Inhouse, co-axial etc - i dag, don´t know ?), større og større krav for AD´er ang. indkøb, forretningens indretning mm.
Og så er der de der bommerter (som muligtvis overdreves af Omega-fjentlige krafter), den 1. generation urværk i Broad Arrow, problemer med 1. gen. kal. 2500, problemer med kvaliteten af samling af ure, problemer med garantiservice.
Jo, de er på vej, men de er ikke nær målet endnu.
Pga. min manglende begeistring af PO er mit generelt syn for Omega måske lidt mørkt... ? (her er jeg i mindretal; mængden af PO´er i landskabet vokser og vokser !)
Og måske også pga. irritation / pinligt berørthed af alt muligt Omega James Bond hejs... (sikkert økonomisk fino-fino, men i min bog max pinligt vrøvl).
I billedet J.Bonds far, Ian Flemming med sin Rolex Explorer.
Vh. John

İmage
Mvh. John - nu under det sorte flag*.
(*Jolly Roger, ikke IS !  Icon_blink )
Svar

Beskeder i denne tråd
Re: Omegas renæssance og hvor langt er de nået? - af MortenKN - 21-05-2013, 09:56 AM
Re: Omegas renæssance og hvor langt er de nået? - af TioMalo - 21-05-2013, 12:07 PM
Re: Omegas renæssance og hvor langt er de nået? - af MortenKN - 21-05-2013, 12:52 PM

Brugere der kigge i denne tråd: 1 gæst(er)