09-01-2019, 11:40 PM
Jeg deler ikke den negativitet, skepsis og ambivalens overfor Rolex i denne tråd overhovedet.
Jeg har pt. 4 Rolex ure: WG Sub, RG Yachtmaster, YG Daytona og SS Seadweller og elsker dem alle.
Jeg ejer også både PP (5205r black), AP (ROO) og IWC (5001) og de kan ganske simpelt ikke konkurrere i armtid - overhovedet.
Smag og behag, men jeg er overrasket over denne tråds anti-Rolex bølge.
Rolex er KONGEURET!
Og for at svare på spørgsmålet:
WG Sub eller Yachtmaster RG er min favoritter - klokkeklart baseret på armtid.
Skal jeg vælge - og det gør ondt med blødende hjerte - må jeg sige: ..... WG Sub.
Min favoritfarve er blåt og dette ur er perfekt til alle mine blå yndlingssuit og også perfekt til casual dress. Grunden til min tøven er at Yachtmaster RG er mere alsidigt og får mere armtid - men når jeg nu skal vælge tvunget af det brutale spørgsmål fra OP.
Jeg har pt. 4 Rolex ure: WG Sub, RG Yachtmaster, YG Daytona og SS Seadweller og elsker dem alle.
Jeg ejer også både PP (5205r black), AP (ROO) og IWC (5001) og de kan ganske simpelt ikke konkurrere i armtid - overhovedet.
Smag og behag, men jeg er overrasket over denne tråds anti-Rolex bølge.
Rolex er KONGEURET!
Og for at svare på spørgsmålet:
WG Sub eller Yachtmaster RG er min favoritter - klokkeklart baseret på armtid.
Skal jeg vælge - og det gør ondt med blødende hjerte - må jeg sige: ..... WG Sub.
Min favoritfarve er blåt og dette ur er perfekt til alle mine blå yndlingssuit og også perfekt til casual dress. Grunden til min tøven er at Yachtmaster RG er mere alsidigt og får mere armtid - men når jeg nu skal vælge tvunget af det brutale spørgsmål fra OP.

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)