08-01-2019, 08:17 PM
Som den lykkelige ejer af et no date 114060, må jeg hellere give mit besyv med. Jeg købte det som nyt hos M. C. Mortensen i Herning for knap 3 år siden. Et valg som jeg bestemt ikke har fortrudt, så den bliver her hos mig indtil det skal gå i arv om forhåbentlig mange år. Jeg fik prøvet både date og no date inden det svære valg blev truffet, men noget i mig sagde du må eje et no date som det første, det jo historisk set er den rigtige model. På min arm er det den perfekte størelse, det er altså bare perfekt skåret lige en tand bedre end mine Omega’er, som jeg bestemt også er vældig tilfreds med. Nøjagtigheden er der heller ikke noget at komme efter, med et plus på ca. 0,5 sek om dagen skal jeg ikke klage. Maxi kassen er der mange delte meninger om, jeg kan godt lide den, ser lidt mere maskulin ud efter min mening.
Er der så andre Rolex’er på ønskelisten, for et år siden ville jeg nok ha sagt tja, men da jeg så det nye GMT Master II med Jubilee lænke fik jeg andre tanker, det kan da godt være man skulle.
Her til slut vil jeg gerne rose dig Kim T for din indsats her på forumet, jeg skal love for at du har fået sat en masse gode debatter igang, glæder mig til at hilse på dig når vi skal bygge ur den 27. januar.
Er der så andre Rolex’er på ønskelisten, for et år siden ville jeg nok ha sagt tja, men da jeg så det nye GMT Master II med Jubilee lænke fik jeg andre tanker, det kan da godt være man skulle.
Her til slut vil jeg gerne rose dig Kim T for din indsats her på forumet, jeg skal love for at du har fået sat en masse gode debatter igang, glæder mig til at hilse på dig når vi skal bygge ur den 27. januar.
Mvh. PHO

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)