28-12-2018, 06:00 PM
(28-12-2018, 04:54 PM)ultoman Skrev: ...
Det er så her jeg begynder at tale om noget jeg ikke aner en pind om, så STOR disclaimer. Jeg gætter på at man ikke får det samme med i købet hvis man køber hos Ole M? så her endnu et gæt/formodning er at den slags oplevelser er noget man lettere kan få såfremt man køber direkte, end gennem en forhandler...
OM - og elt sikkert også Klarlund, Bucherer mv - har også en del ting kørende, typisk i samarbejde med de forskellige brands. Jeg har været til JLC og Patek arrangementer med OM, både her og i udlandet. Har også været til Bucherer-arrangementer i Illum og udenfor med Vacheron, Omega, Tudor.
Min oplevelse er, at selv om man ikke liiiige køber noget hver eller hver femte gang man kommer forbi, men bare viser sin interesse, så falder der ofte en invitation af større eller mindre kaliber af. Det er en af grundene til at jeg ikke køber alt brugt, gråt eller udenlands.
Min oplevelse med de deciderede brand-ejede butikker er, at her er pengene endnu større til arrangementer mv. Det er vel en del af deres markedsføringsbudgetter, der er i gang her. Og ja, de vil generelt meget gerne meget tættere på slutbrugerne.
Claus
Sent from my iPad using Tapatalk

![[-]](https://urdebatten.dk/images/collapse.png)