Urdebatten / Urforum
Richemont butik på vej i København - Printviselig Version:

+- Urdebatten / Urforum (https://urdebatten.dk)
+-- Forum: Hovedfora (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=79)
+--- Forum: Urforum (https://urdebatten.dk/forumdisplay.php?fid=70)
+--- Tråd: Richemont butik på vej i København (/showthread.php?tid=82779)

Sider: 1 2

Richemont butik på vej i København - cfnissen - 26-12-2018

Hørte lidt rygter forleden....og i dag falder jeg over en jobannonce på LinkedIn....

İmage

Spændende! Hvilket Richemont-mærke mon det drejer sig om?

Claus

Sent from my iPad using Tapatalk

Richemont butik på vej i København - KimT - 26-12-2018

Jeg har hørt rygterne i et stykke tid. Det bliver spændende :-)

Richemont butik på vej i København - cfnissen - 26-12-2018

(26-12-2018, 04:06 PM)KimT Skrev: Jeg har hørt rygterne i et stykke tid. Det bliver spændende :-)

Tja, når man så søger lidt mere, så har Richemont købt en ejendom på Amagertorv på Strøget tilbage i 2017. Mon det er der de skal bo?

İmage

Claus

RE: Richemont butik på vej i København - KimT - 26-12-2018

(26-12-2018, 04:29 PM)cfnissen Skrev: Tja, når man så søger lidt mere, så har Richemont købt en ejendom på Amagertorv på Strøget tilbage i 2017. Mon det er der de skal bo?

Det lyder absolut ikke usandsynligt. Hvis jeg havde den type kvalifikationer, havde jeg sgu søgt jobbet som manager Icon_lol

Richemont butik på vej i København - cfnissen - 27-12-2018

(26-12-2018, 07:08 PM)KimT Skrev:
(26-12-2018, 04:29 PM)cfnissen Skrev: Tja, når man så søger lidt mere, så har Richemont købt en ejendom på Amagertorv på Strøget tilbage i 2017. Mon det er der de skal bo?

Det lyder absolut ikke usandsynligt. Hvis jeg havde den type kvalifikationer, havde jeg sgu søgt jobbet som manager Icon_lol

Me too.

Tænk at få lov til at arbejde med den slags. Ulempen er, at skulle håndtere sådan nogle som os....hahaha ;-)

Claus

Richemont butik på vej i København - KimT - 27-12-2018

Ja, det ville selvfølgelig være lidt op af bakke :-)

Richemont butik på vej i København - cfnissen - 27-12-2018

Det lyder som Cartier...

RE: Richemont butik på vej i København - Larsb - 27-12-2018

Så vidt jeg ved rykker Cartier ikke ind på Amager Torv, men I den tidligere Hermes forretning nede ved Kgs. Nytorv enden.

RE: Richemont butik på vej i København - Stensbjerg - 28-12-2018

Kunne det tænkes de smed så mange som muligt af deres mærker ( hvis ikke alle)
Ind i den butik så de favner en så bred kundegruppe (stil og økonomisk) som muligt,
I deres selvejende butikker.

Det mener jeg ville give klart mest mening i forretnings øjemed,
Det er også en tendens man ser i andre forretnings områder.

Hvordan Kan man som "normalt" menneske ikke være kvalificeret til at ansøge/ komme i betragtning til det job,
Under det fine navn handler det vel om at drive butikken frem og få solgt nogle vare.

Så har man lyst/vilje til at arbejde inden for det område og det passer geografisk for en,
Så er det da bare at smide en ansøgning afsted. Icon_Up

RE: Richemont butik på vej i København - Emancipator - 28-12-2018

(28-12-2018, 12:15 AM)Stensbjerg Skrev: Kunne det tænkes de smed så mange som muligt af deres mærker ( hvis ikke alle)
Ind i den butik så de favner en så bred kundegruppe (stil og økonomisk) som muligt,
I deres selvejende butikker.

Richemont gruppen holder jo flere mærker forhandlet hos eksempelvis Klarlund. (Vacheron, AL&S, Panerai og flere)
Hvad mon det vil betyde for en forhandler som Klarlund, hvis en ny Richemont butik vil føre de fleste af deres egne mærker?